استاندار گلستان: ایجاد اشتغال برای جوانان وظیفه و مایه افتخار است

استاندار گلستان با بیان این که ایجاد اشتغال برای جوانان وظیفه و مایه افتخار ماست، گفت: تلاش می‌کنیم با ارتقاء سطح اشتغال در استان بین جوانان و آسیب‌های اجتماعی و همچنین مهاجرت فاصله ایجاد کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، سید‌مناف هاشمی در دیدار با روسا و معاونان ستاد جوانان استان و شهرستان‌های آقای روحانی در انتخابات، ضمن تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان و جوانان اسکتبارستیز، اظهار داشت: تلاش داریم با همکاری حوزه مشاوران جوان، شورای راهبردی جوانان در گلستان تشکیل دهیم تا از این طریق بتوانیم با افزایش هم‌افزایی در کاهش بیکاری و افزایش اشتغال جوانان موثر واقع شویم.

وی افزود: شورای راهبردی جوانان وظیفه سیاست‌گذاری در این حوزه را دارد و باید در این شورا نمایندگان حوزه‌های مختلف روستایی، مناطق محروم، شهری، حزبی، کارآفرینی و بانوان حضور داشته باشند.

هاشمی گفت: دولت تلاش می‌کند با همه توان در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی موثر عمل کند اما مشکلات و موانع داخلی و خارجی مانع از اجرای دقیق سیاست‌ها می‌شود، اما با همه تحریم‌ها و مشکلات، با تدبیر دولت و رئیس‌جمهور، کشور در وضعیت رو به توسعه‌ای قرار گرفته است.

استاندار گلستان، یادآور شد: تلاش داریم با تهیه لیستی از بانوان و جوانانی که در دستگاه‌های اجرایی فعال هستند و شرایط ارتقاء را دارند استفاده کنیم و همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواسته شده از جوانان و بانوان شایسته در عرصه معاونت‌ها بهره‌گیری کنند.

هاشمی خاطر‌نشان کرد: یقیناً از جوانانی که در حوزه کارآفرینی و اشتغال ورود پیدا کنند حمایت‌های لازم تسهیلاتی صورت می‌پذیرد و از مراجع اقتصادی می‌خواهیم جوانان را با آورده‌های کمتر نیز حمایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت استان در کنار جوانان است، ادامه داد: ایجاد اشتغال برای جوانان وظیفه و مایه افتخار ماست و تلاش می‌کنیم با ارتقاء سطح اشتغال در استان بین جوانان و آسیب‌های اجتماعی و همچنین مهاجرت فاصله ایجاد کنیم.

901

کد خبر: 882512

وب گردی

وب گردی