استرلینگ: انگیزه زیادی برای انتقام گرفتن از مورینیو دارم

رحیم استرلینگ، مهاجم منچسترسیتی مدعی شد که تلاش زیادی خواهد کرد تا از ژوزه مورینیو انتقام بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، در زمان حضور استرلینگ در لیورپول، مورینیو هدایت چلسی را برعهده داشت و سرمربی پرتغالی با شکست لیورپول، این تیم را از رسیدن به لیگ برتر که نسبت به هر زمان دیگری، نزدیک تر به کسب آن بود، باز داشت. همچنین استرلینگ در سال بعدش، مقابل منچستریونایتد به میدان رفت و در یک دیدار حساس، بارها توسط دخیا از گلزنی بازماند و در نهایت نیز لیورپول 3-0 شکست خورد. حال استرلینگ مدعی شد که انگیزه بسیار زیادی برای انتقام گرفتن از مورینیو و یونایتد دارد.

او گفت:" در آن بازی باید هت تریک می‌کردم. دخیا سیو‌های استثنایی انجام داد و بارها تلاش کردم که گلزنی کنم ولی او مانع من شد. پس از بازی، موهایم را زدم. مقابل بورنموث در بازی بعدی دو گل زدم. هنوز هم ناکامی در گلزنی مقابل یونایتد را به خاطر دارم. همیشه دوست دارم در بازی های بزرگ گلزنی کنم."

استرلینگ درباره پیشرفتش در گلزنی گفت:" قبلا وقتی مقابل دروازه قرار می‌گرفتم، هیجان زیادی من را فرا می‌گرفت. وقتی توپی از دست می‌رفت خیلی حسرت می‌خوردم. بعد از بازی صحنه ها را بررسی می‌کردم و می‌گفتم که چرا این موقعیت از دست رفت. چرا انقدر سریع حرکت کردم و عجله داشتم. حالا با آرامش بیشتری از موقعیت ها استفاده می‌کنم. در گذشته وقتی توپی به من می‌رسید، عجولانه برای شوت زنی اقدام می‌کردم ولی حالا با دقت بیشتری کار می‌کنم."

606

کد خبر: 882546

وب گردی

وب گردی