ستاره مراکش: به فرم ایده‌آل برمی‌گردم

هافبک مراکشی تیم فوتبال ساوتهمپتون به دنبال بازیابی آمادگی خود تا قبل از جام جهانی است.

به گزارش ایسکانیوز سفیان بوفال، ستاره مراکشی تیم فوتبال ساوتهمپتون، تمایل خود را برای بازپس گیری جایگاهش در تیم ملی و حضور در جام جهانی 2018 نشان داده است و تنها راه برای رسیدن به این هدف، درخشش با پیراهن ساوتهمپتون در مسابقات این فصل لیگ جزیره است.

بوفال در گفتگو با سایت British Daily Echo اظهار داشت که هرو رنارد از او در جام جهانی می خواهد ریتم طبیعی خود را بازگرداند. این مربی همزمان تاکید می کند که مراکش هیچ قدرتی ندارد و به خاطر حریفان قدرتمندش در جام جهانی همه بازی ها را خواهد باخت و همچنین می گوید ما بازیکنان بزرگی داریم که می توانند شگفتی آفرین باشند.

بازیکن سابق لیل فرانسه در ادامه گفت: من هم اکنون یک مرکز برای تیمم هستم و همه امیدم بازگشت ریتم است. گلی که مقابل وست برومویچ به ثمر رساندم خیلی به من کمک کرد به این دلیل که اعتماد به نفس خوبی به من داد.

بوفال در خصوص مصدومیتش نیز خاطرنشان کرد: وقتی به انگلیس آمدم دچار مصدومیت شدم و این آسیب دیدگی خیلی روی من اثر گذاشت. هر بازیکنی مدتی از میادین دور می شود اما من مطمئن هستم که می توانم بر آن غلبه کنم.

این هافبک 24 ساله یکی از بازیکنانی بود که رنارد برای بازی مقابل ساحل عاج به ترکیب شیرهای اطلس بازگرداند اما برای تثبیت جایگاه در جام جهانی، او نیاز به رقابت بیشتری در تیم باشگاهی خود در انگلیس دارد.

606

کد خبر: 882565

وب گردی

وب گردی