اعطای یک قطعه زمین مسکونی در ایلام به قهرمان وزنه‌برداری جهان

استاندار ایلام گفت: اهدای یک قطعه زمین مسکونی در شهر ایلام به علی هاشمی قهرمان وزنه‌برداری جهان از طرف دولت کمترین هدیه‌ای است که برای این جوان افتخارآفرین در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش ایسکانیوز، قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه مراسم استقبال از پهلوان علی هاشمی اظهار داشت: علی هاشمی افتخار ایلام و همه ایران است. امیدوارم منش پهلوانی و افتخارآفرینی این جوان شایسته الگویی برای همه جوانان این استان و این کشور باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: این شور زایدالوصف مردم در استقبال از فرزند برومندشان نشان داد که مردم ایلام برای جوانان خود ارزش قائل بوده و هیچ‌چیز نمی‌تواند وحدت و همدلی را از این مردم بگیرد.

وی در خصوص هدیه ویژه برای علی هاشمی گفت: اهدای یک قطعه زمین مسکونی در شهر ایلام به علی هاشمی از طرف دولت کمترین هدیه‌ای است که برای این جوان افتخارآفرین در نظر گرفته‌ایم. ضمن اینکه با نهادهای مختلف صحبت کرده‌ایم که هدایای نفیسی برای علی هاشمی در نظر بگیرند.

استاندار ایلام اضافه کرد: اگر پهلوان علی هاشمی قصد ازدواج داشته باشد وی را کاملا مورد حمایت مالی دولت قرار می‌دهیم.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: البته هیچ هدیه‌ای نمی‌تواند پاسخی به‌افتخار آفرینی پهلوان علی هاشمی باشد. ضمن اینکه بهترین هدیه را علی به همه مردم ایران داده و دل همه ما را شاد کرد.

وی در پایان گفت: همه جوانان ورزشکار افتخارآفرین استان به صورت ویژه مورد حمایت دولت قرار خواهند گرفت.

منبع: تسنیم

901

کد خبر: 882597

وب گردی

وب گردی