سرعت ایجاد مرز رسمی بین ایران و ترکیه را بیشتر کنید

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: اراده ایجاد مرز رسمی بین ایران و ترکیه در محدوده شهر سلماس وجود دارد، سرعت کار انجام این مهم را بیشتر کنید.

به گزارش ایسکانیوز، شهروز برزگر در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، زهکشی، لوله‌گذاری و تکمیل آبیاری قطره‌ای پایاب سد زولا و دریک و تکمیل سد دیرعلی سلماس را موضوع تذکرش به وزرای نیرو و جادکشاورزی اعلام کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اجرای طرح هادی روستایی در سلماس را به هیات دولت متذکر شد و افزود: اکثر دهیاران به پیمانکاران بدهکارند و طرح هادی روستایی به کندی پیش می‌رود.

وی به وزرای نیرو و نفت نسبت به وجود مشکلات اجرایی در واگذاری انشعابات آب، برق، گاز در شهرستان سلماس و روستاهای این شهرستان تذکر داد.

نماینده مردم سلماس در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: مگر قرار نبود طبق قانون بودجه 96 حقوق حق‌التدریسی‌ها به صورت ماهانه پرداخت شود اما این عزیزان سه ماه است حقوقی دریافت نکرده‌اند. شرط آزمون برای آزمون داده‌هایی که بیش از 10 سال است در وزارت آموزش و پرورش تدریس داشته‌اند، حذف شود.

بزرگر با مخاطب قرار دادن اردکانیان، گفت: از وزیر نیرو می‌خواهم در خصوص جریمه‌های کمرشکن برای برداشت آب از چاه‌های غیرمجاز و ساماندهی این چاه‌ها در روستاهای شهر سلماس اقدام کند.

304

کد خبر: 882611

وب گردی

وب گردی