سومین کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو با محوریت شهدای مدافع حرم در بیست و هفتمین روز از آذر ماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رضوی، معین الدین اسدی، مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان که با حضور مسئولین و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، با اعلام این خبر، گفت: هفته وحدت حوزه و دانشگاه فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای والامقام دانشگاه ها، یک بار دیگر بر نقش کلیدی حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی در تحکیم ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی تاکید شود.

وی، محوریت این مراسم را مقاومت و ایستادگی ایثارگران در مقابل استکبار جهانی عنوان کرد و اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانشگاهی موثر واقع شده و پیشگام عمل کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل با تاکید براینکه خانواده های شهدا، مدافعان اصلی انقلاب هستند، گفت: هدف از این کنگره و گرامیداشت ها، ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت و تبیین آن به نسل جوان است.

اسدی با اشاره به برنامه های این کنگره، افزود: دیدار با خانواده شهدا در قالب دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجو در حال انجام است و امیدواریم مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در زمینه برگزاری این برنامه‌ها نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند.

وی، مداحی و تجلیل از خانواده شهدای دانشجو و مدافعان حرم، همخوانی سرود با موضوع ایثار و شهادت و قرائت دلنوشته فرزند شهید را از برنامه های اصلی روز برگزاری کنگره اعلام کرد و گفت: این کنگره با حضور سخنران کشوری 27 آذرماه در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

کد خبر: 882705

وب گردی

وب گردی