پایان دومین رقابت‌های آسیایی توآی بانوان در مشهد/کشورهای همسایه رقیب‌های اصلی ایران

دومین رقابت‌های آسیایی توآی بانوان ظهر امروز با قهرمانی تیم ملی ایران در بخش انفرادی و تیمی به پایان رسید و ابداع کننده این رشته همچنان پیشتاز در این رشته باقی ماند.

به گزارش ایسکانیوز، دومین دوره رقابت‌های آسیایی توآی بانوان که از ساعت ۸ صبح امروز در سالن شهید بهشتی مشهد با حضور ۱۳کشور آغاز شده بود با قهرمانی تیم ملی ایران در بخش انفرادی و تیمی به پایان رسید.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشورهای ایران، اردن، افغانستان، ازبکستان، اندونزی، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، تایلند، مالزی، قزاقستان، قرقیزستان و عراق حضور داشتند.

رقابت‌ها در سه وزن منفی ۵۴، منفی ۵۸ و منفی ۶۶ برگزار شد که در وزن منفی ۵۴ کژال بختیاری از ایران اول، نیلاب آشوری از افغانستان دوم، متمایل رابیووا از ازبکستان سوم و دایانا کال دی بوکوا از قزاقستان به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

در وزن منفی ۵۸ کیمیا مشعوف از ایران اول، ثریا عطایی از افغانستان دوم، معروف ایکرا از پاکستان سوم و ماچادا رولا پادری از اندوزی به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند و در وزن منفی ۶۶ سمیه زند عطایی از ایران اول، زهرا داوودی از افغانستان دوم، سایدووا سایورا از تاجیکستان سوم و اورایا چزومن از تایلند به مقام سوم مشترک رسیدند.

بر این اساس در بخش تیمی ایران با احتساب کسب سه مدال طلا اول، افغانستان با سه مدال نقره دوم و پاکستان یک برنز و یک مقام پنجمی با رتبه سوم تیمی به کار خود پایان دادند.

601

کد خبر: 882709

وب گردی

وب گردی