روز دانشجو روز تجلیل از پیشگامان مبارزه با استکبار جهانی است

مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی سردرود این مراسم با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان و مسئولین شهری در سالن ورزشی مجتمع آموزشی شهداء برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی سردرود این مراسم با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان و مسئولین شهری در سالن ورزشی مجتمع آموزشی شهداء برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم دکتر اقدم شهریار ریاست محترم دانشگاه، روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت و افزود: عمده مدیران و مسوولان در دانشگاهها مانند شما دانشجو بودند و در آینده نیز این مسوولیت ها بر عهده شما خواهد بود و لذا شما آینده سازان دانشگاه و کشور خواهید بود و کشور به دستان شما اداره خواهد شد.
دکتر اقدم شهریار افزود: قبل و بعد از انقلاب، دانشجو در برنامه ها و تحولات اجتماعی پیشگام است که در مسیر مبارزه با استکبار جهانی نیز پیشگام می باشد و به همین خاطر روز دانشجو روز تجلیل از پیشگامان مبارزه با استکبار جهانی است و به همین منظور یاد شهدای دانشجو را گرامی میداریم.

در ادامه با معرفی دانشجویان ممتاز فرهنگی، علمی و ورزشی و نخبگان دانشجویی از ایشان تقدیر نمودند. اجرای نمایش زنده و طنز گروه نمایشی صمد و ممد (علیرضا رنجی پور ) حسن ختام مراسم بود.

کد خبر: 882820

وب گردی

وب گردی