پیاده راه خیابان ارم قم تا پایان سال تکمیل می‌شود

شهردار منطقه هفت قم گفت: تمام تلاش شهرداری این است که پروژه پیاده راه خیابان ارم تا سه ماه آینده یعنی قبل از پایان سال تکمیل و آماده پذیرایی از زائران و مردم شهر مقدس قم شود.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا اقبالیان در نشست خبری تشریح فعالیت‌های شهرداری منطقه هفت، با بیان اینکه تردد خودرو در هسته مرکزی شهر یک معضل است، اظهار داشت: تلاش شهرداری ارائه خدمات مناسب به جمعیت پیاده و آرام‌سازی محدوده مرکزی شهر است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه هفت در راستای بهسازی باغ‌راه، خیابان حضرتی و کوچه آب‌انبار سید عرب اقدام کرده است، افزود: نسبت به اخذ مصوبات لازم برای انجام این پروژه اقدام و این پروژه تمامی مصوبات لازم را دارد و مطالعات لازم برای آن انجام شده است.

شهردار منطقه هفت قم با اشاره به طراحی پروژه پیاده راه خیابان ارم گفت: اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم و کسبه از دو ماه گذشته در رابطه با اجرای این طرح انجام شد، البته مردم در انجام این پروژه با مشکلاتی مواجه بوده‌اند که غیرقابل‌انکار است اما کسبه از آن مطلع بوده‌اند.

اقبالیان گفت: تمام تلاش شهرداری این است که پروژه پیاده راه خیابان ارم تا سه ماه آینده یعنی قبل از پایان سال تکمیل، و آماده پذیرایی از زائران و مردم شهر مقدس قم شود.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه ابراز کرد: این پروژه به طول 400 متر و به عرض 21 متر شامل 14 پیاده راه و 7 متر سواره رو در حال اجرا است، البته قبل از این دو پیاده راه حدود 3 متری در دو طرف داشتیم که زیرساخت آن مربوط به 50 سال قبل بود.

شهردار منطقه هفت قم به مشکلات ایجادشده در مسیر اجرای پروژه اشاره کرد و گفت: بخشی از این مشکلات مربوط به خطوط حمل‌ونقل عمومی است، که برای حل این مشکل تاکسیرانی تعدادی ون به‌منظور انتقال مردم به سمت مسیرهای اطراف حرم مطهر اختصاص داده است.

اقبالیان خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح اجتماعی، رفتاری و فرهنگی مردم در این پروژه در دستور کار شهرداری قرار دارد، بنابراین سعی ما بر این است که مردم با آرامش از محدوده حرم مطهر و مراکز تجاری و اداری آن استفاده کنند.

902/900

کد خبر: 882916

وب گردی

وب گردی