مظفر: کم و کاستی برای تیم ملی نگذاشتم/عنوان سومی به مدیریت تیم ملی در 3 سال گذشته برمی‌گشت

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: من هیچ کم و کاستی برای تیم ملی نگذاشتم اما فدراسیون این اختیار را دارد که بخواهد مربی تمام وقت بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، شهرزاد مظفر درباره دیدار تیمش مقابل پالایش نفت آبادان که روز جمعه برگزار می‌شود، گفت: بازی سختی خواهد بود. این مسابقه تقابل بازیکنان تیم ملی در هر دو تیم است. از نظر مهره هر دو تیم نفرات خوبی دارند و فکر می‌کنم هر تیمی متمرکز باشد برنده خواهد بود. بازیکنان ما خوشبختانه آماده هستند. برنامه‌ریزی خوبی داشتیم تا با آمادگی کامل بازی کنیم. کاری که از دست ما برمی‌آمده یعنی برگزاری تمرینات خوب را انجام داده‌ایم و بقیه چیزها دست خداست.

وی در خصوص برنامه‌های تیم ملی، اظهار داشت: 25 تا 28 آذر اردویی را در تهران برگزار می‌کنیم که 16 بازیکن جدید را دعوت کرده‌ایم. این دومین اردویی است که به منظور شناسایی بازیکنانی که در لیگ دیده‌ایم، برگزار می‌شود. هم به بازیکنانی که در اردوی اول بودند و و سایر بازیکنان لیگ این فرصت را دادیم تا مورد ارزیابی قرار بگیرند. فکر نمی‌کنم کسی در لیگ باشد که او را ندیده باشیم و از قلم افتاده باشد. اردوی بعدی با حضور بازیکنانی خواهد بود که برای بازی با روسیه و جام ملت‌های آسیا آماده می‌شوند.

سرمربی تیم ملی ایران درباره تصمیمش برای انتخاب تیم ملی و یا دانشگاه آزاد و اظهارات صوفی زاده نایب‌رئیس فدراسیون که گفته بود اگر تیم ملی در ترکمنستان اول یا دوم می‌شد، شرایط مظفر فرق می‌کرد و او می‌توانست هر دو تیم را داشته باشد، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم نتیجه ترکمنستان به تیم باشگاهی من مرتبط باشد؛ زمانی که به بازی‌های ترکمنستان رفتیم لیگ شروع نشده بود و من هم هیچ کم و کاستی برای تیم ملی نگذاشتم.

مظفر افزود: سوم شدن تیم ملی در بازی‌های داخل سالن دلایل متعددی دارد که عمده آن مربوط به نحوه مدیریت تیم در 3 سال گذشته بوده است. من فقط 5 ماه بود که تیم را در دست گرفته بودم و کسب مقام سومی در این شرایط خوب بود. همیشه گفته‌ام فدراسیون این اختیار را دارد که تصمیم بگیرد و من هم این اختیار را دارم که یا بپذیرم و یا کنار بکشم. باید ببینیم مذاکرات چطور پیش می‌رود. آنها حق دارند مربی‌ای داشته باشند که تمام وقت در اختیار تیم ملی باشد اگر چنین باشد من باید تصمیم بگیرم. اجازه دهید به آن مرحله برسیم تا بعد صحبت کنیم.

مظفر در پایان از حضور تیم روسیه در ایران برای برگزاری دیدار دوستانه خبر داد و افزود: این دیدارهای دوستانه روزهای 27 و 29 بهمن انجام می‌شود. برای جام ملت‌های آسیا مذاکراتی با چند کشور داشته‌ایم که برای بازی با چین نزدیکتریم. اگر بتوانیم با ژاپن و تایلند هم بازی کنیم خوب است.

601

کد خبر: 882917

وب گردی

وب گردی