۲۳ دانش‌آموز زنجانی با مونوکسید کربن مسموم شدند/بچه هادر سلامت کامل هستند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان اظهار کرد: ۲۳ دانش‌آموز زنجانی با مونوکسید کربن مسموم شدند.

به گزارش ایسکا نیوز به نقل از ایسنا مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان ، اعلام کرد: در حال حاضر دانش‌آموزانی که دچار گاز گرفتگی بودند، در سلامت کامل هستند.

رهبر طوماری اظهار کرد: دانش‌آموزان دبستان قدس کوی مهدیه که به دلیل استفاده از بخاری فن‌دار در راهروی مدرسه دچار سرگیجه شده بودند بعد از ارجاع به بیمارستان، رسیدگی و بعد از چند ساعت، در حدود ساعت 20 شب گذشته از بیمارستان مرخص شده و در حال حاضر در سلامت کامل به سر می‌برند.

این مسئول ادامه داد: لازم به ذکر است دلیل استفاده موقتی از این بخاری، تعمیر موتورخانه این مدرسه بود که موجب مسمومیت دانش‌آموزان شده است.

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش استان، پیگیری‌های لازم را در این خصوص، از طریق اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس به عمل خواهد آورد.

به گزارش ایسنا، علیرضا زراعتچی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اعلام کرده بود: خبر مسمومیت با مونوکسیدکربن ۲۳ دانش‌آموز از یک مدرسه در شهرک مهدیه زنجان با علائم سردرد، ضعف و بی‌حالی، سرگیجه و حالت تهوع روز گذشته به اورژانس اعلام شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که شش دستگاه آمبولانس از شش پایگاه فوریت‌های پزشکی مرکزی، فاتح، پونک، ولیعصر (عج)، صبا و سهند به محل حادثه اعزام شدند، افزود: دانش‌آموزان پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط اورژانس، به مراکز درمانی آیت‌الله موسوی و ولیعصر (عج) زنجان منتقل شدند.
706

کد خبر: 882957

وب گردی

وب گردی