متلاشی شدن باند سرقت‌های خیابانی در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: باند سرقت‌های خیابانی در مشهد متلاشی شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حمید رزمخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در پی رصد جرائم خشن در سطح شهر و تشدید مقابله با سارقان زورگیر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی بیان کرد: بررسی‌های پلیسی از وقوع موبایل قاپی‌های سریالی در برخی از خیابان‌های مشهد مانند بلوار عبدالمطلب، ابوطالب، گاز وغیره پیگیری موضوع آغاز شد.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در عملیات مشترک با تیم‌های تجسس کلانتری سناباد پس از چند روز کار گسترده و نامحسوس پلیسی تیمی از عاملان این کیف‌قاپی‌ها را شناسایی و وی را هنگام سرقت از خانم جوان دستگیر کردند.

رزمخواه تصریح کرد: متهم در دایره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی با شواهد و ادله‌ای روبه‌رو شد که راهی جز بیان حقیقت ندید. این مرد جوان در تحقیقات اولیه به سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه از شاکی پرونده اعتراف کرد، اما وی در بازجویی‌های بعدی معرفی همدستش تاکنون به 20 فقره سرقت‌های خیابانی اعتراف کرده است.

وی گفت: کارآگاهان در اقدام ضربتی خود همدست این متهم را نیز دستگیر و با تحقیقات از وی، مالخر اموال مسروقه را نیز شناسایی و به دام انداختند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه تاکنون 13 مرد و 7 خانم از شاکیان این پرونده به پلیس آگاهی مراجعه کرده‌اند گفت: تحقیقات برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط این متهمان ادامه دارد.

902

کد خبر: 883132

وب گردی

وب گردی