دانشجویان خاطی بلافاصله به کمیته انضباطی معرفی شده اند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: دانشجویان خاطی در مراسم روز 14 آذر ماه به کمیته انضباطی واحد نجف آباد معرفی شده اند.

مهران مجلسی در توضیح حواشی روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: سه شنبه روز 14 آذر همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) مراسمی برای دانشجویان این دانشگاه در دو بخش برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش اول مراسم خانواده شهید حججی حضور داشته از ایشان تجلیل به عمل آمد و در بخش دوم این مراسم مسابقه دانشجویی و موسیقی سنتی بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد تصریح کرد: متاسفانه در پایان مراسم تعداد انگشت شماری از دانشجویان در این مراسم اختلال به وجود آورده و حرکات نامناسبی در محیط سالن دانشگاه ایجاد کردند.

مجلس افزود: بلافاصله جلسه کمیته انضباطی تشکیل و خاطیان به این کمیته معرفی شده اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ادامه داد: در حال حاضر مراحل اطلاعات در حال تکمیل و بررسی است تا حکمی برای این دانشجویان صادر شود.

وی افزود: براساس آیین نامه و درجه بندی برای دانشجویان خاطی حکم صادر خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس‌ هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص حواشی مراسم روز دانشجو، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، در نامه‌ای خطاب به دکتر مهران مجلسی، رئیس این واحد، تاکید کرده است: «شانزدهم آذر ماه سالگرد شهادت 3 نفر از پیشگامان مبارزه با سلطه آمریکا و انگلیس (قندچی، بزرگ نیا، شریعت رضوی) می باشد و همه ساله از این فرصت برای تجدید عهد با آن جان بر کفان دفاع از استقلال و عزت ایران استفاده می شده است و قبل از انقلاب علیرغم محدودیت ها و سرکوب های پلیسی و امنیتی رژیم پهلوی، دانشجویان به عنوان یک وظیفه ملی و ضد استعماری و در جهت نکوداشت پرچمداران نهضت ملی شدن صنعت نفت، مانع از به فراموشی سپرده شدن نقش آمریکا و انگلیس در شکل دهی کودتای 28 مرداد و انعقاد قرارداد ننگین کنسرسیوم می شدند.»

901/900

کد خبر: 883146

وب گردی

وب گردی