قاضی پور: بودجه 97 صرفا  بودجه کاغذی است

نماینده مردم ارومیه اعلام طرح برنامه بودجه کل کشور از سوی رییس جمهور را مغایر با شعار وی خواند و گفت: با توجه به استنباط هایی که از صحبت های رئیس جمهوری در صحن شد میتوان گفت که این بودجه ،یک بودجه کاغذی است و طبق گفته های آقای روحانی بودجه عملیاتی نیست.

نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز در تشریح سخنان رییس جمهوری در مجلس درباره بودجه سال آینده کشور گفت: با توجه به اینکه هنوز روند بررسی طرح لایحه بودجه 97 کل کشور در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی آغاز نشده نمی توان نسبت به کلیات و جزییات آن نظر نهایی داد و اظهار نظر قطعی در این زمینه مستلزم بررسی دقیق بندهای تخصیصی بودجه است.

وی اظهار کرد: با توجه به استنباط هایی که از صحبت های آقای روحانی در صحن متوجه شدیم می توان گفت که این بودجه بودجه کاغذی است و طبق گفته های آقای روحانی بودجه عملیاتی نیست.

نماینده مردم ارومیه در ادامه به استقراض دولت در بسیاری از بخش های اقتصادی اشاره کرد و گفت: با توجه به مقروض بودن دولت و وجود کسری بودجه نمیتوان صرفا با چاپ اوراق مشارکت بدهی ها را تسویه و مملکت را اداره کرد.

301

کد خبر: 883201

وب گردی

وب گردی