وحدت اسلامی تنها راه پاسخ محکم به ترامپ است / ملت فلسطین نوک پیکان مقابله با صهیونیست‌ها است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تاکید کرد : ملت فلسطین نوک پیکان مقابله با صهیونیست‌ها است و امروز انتفاضه‌ای جدید را آغاز کرده‌اند. این انتفاضه برای قدرت بیشتر نیازمند حمایت‌های معنوی، سیاسی و... از سوی مسلمان است. قدس قبله تمام مسلمان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز؛ ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در اجتماع جوانان مدافع قدس شریف که عصر امروز در تهران برگزار شد، با اشاره به اقدام ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت آمریکا از تل‌آویو به قدس اظهار کرد: اگر ناپایداری ملت‌های عربی و اسلامی و هماهنگی برخی رژیم‌های عربی با ترامپ نبود، وی نمی‌توانست چنین تصمیمی بگیرد.

وی ادامه داد: اگر مردم می‌خواهند پاسخ قوی به ترامپ بدهند تنها راه وحدت اسلامی است که پاسخی واقعی به موضع وی است. این توطئه در واقع ایجاد خاورمیانه جدیدی است که رژیم صهیونیستی بر تمام منطقه حاکم شود. می‌خواهند ملت فلسطین فقط در این سرزمین مقیم باشند و در نهایت آنان را از سرزمین خودشان اخراج کنند، اما وحدت ملت‌های اسلامی می تواند این توطئه را خنثی کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران افزود: ملت فلسطین نوک پیکان مقابله با صهیونیست‌ها است و امروز انتفاضه‌ای جدید را آغاز کرده‌اند. این انتفاضه برای قدرت بیشتر نیازمند حمایت‌های معنوی، سیاسی و... از سوی مسلمان است. قدس قبله تمام مسلمان است.

ابوشریف با اشاره به تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف تصریح کرد: وقتی که ترامپ این تصمیم را گرفت تمام مستشاران او فکر می‌کردند که خیزشی مردمی به مدت دو هفته انجام می‌شود و بعد همه آرام می‌شوند، اما ما باید به آنان نشان دهیم که اینگونه نیست و تا خنثی کردن این توطئه به خیزش ادامه می‌دهیم، هماهنگونه که توطئه آنها را در سوریه خنثی کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم کمک‌ها به مردم فلسطین ادامه یابد. از حکومت و ملت ایران تشکر می‌کنم که از ابتدای انقلاب اسلامی از مردم فلسطین حمایت کردند. از مقام معظم رهبری به دلیل مواضع اصولی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تشکر می‌کنم.

کد خبر: 883254

وب گردی

وب گردی