سخنرانی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور چین در روز جهانی آموزش

سخنرانی دکتر مرتضی کهراریان عضو هیات علمی گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در کشور چین به مناسبت روز جهانی آموزش برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی واحد کرمانشاه؛ دکتر مرتضی کهراریان عضو هیات علمی گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به مناسبت روز جهانی آموزش با شعار یک دنیا و یک آموزش در کشور چین به عنوان سخنران و سرگروه آموزشی در کارگروه فعالیت‌های آزمایشگاهی (Internatinal Mind \lab) و در ارتباط با موضوع کشف گونه‌های جدیدی از حشرات ماهی نقره‌ای انتخاب و از وی دعوت شده است.

ایده اولیه برگزاری روز جهانی آموزش در ابتدا توسط سازمان علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) و تحت حمایت های عالی این سازمان انجام پذیرفت. هدف از برگزاری این رویداد ترویج و گسترش نظام آموزشی پیشرفته و پیشرفت و توسعه آموزش جهانی است.

به نحوی که بر اساس شعار برگزار کنندگان این همایش سعی می‌شود با دعوت از مدرسان برجسته و کارشناسان کشورهای مختلف جهان، یک پلت فرم ارتباطی در ارتباط با موضوعات مختلف از جمله آموزش، کشف روش های تدریسی، تبادل تجربه در زمینه تحقیق و توسعه تجهیزات آموزش جدید و نیز آخرین یافته‌های علمی مد نظر قرار گیرد .http://www.worldeduday.org/2018/default.asp
دوره قبل در سپتامبر 2017 و با عنوان "وراثت نوآوری، همکاری و توسعه" با حضور 49 کشور جهان در چین برگزار گردید.

این سخنرانی در تاریخ پایان سپتامبر 2018 برابر با مهرماه سال 1397و در 14 زمینه مختلف در شهر جینان کشور چین برگزار خواهد شد.

دکتر مرتضی کهراریان از پژوهشگران برتر استان کرمانشاه و یکی از مکتشفان گونه های جدید در علم حشره شناسی است که تا به حال بیش از 17 گونه مختلف از حشرات را برای نخستین بار در دنیا کشف و بیش از چهل گونه را برای بار اول در ایران گزارش نموده است. شایان ذکر است بسیاری از گونه های شناسایی شده توسط این محقق به نام ایران و یا نقاط مختلف استان کرمانشاه نامگذاری و نگهداری می‌شود.

204

کد خبر: 883464

وب گردی

وب گردی