جانبازی برای ما شیرین است لیک تا نستانیم، نبازیم جان!

سال های سال است که جهان اسلام به جای رویارویی با منشا تفرقه و فساد در ممالک اسلامی با دست نشانده ها و جیره خواران رژیم غاصب صهیونیستی اعم از داعش النصره طالبان و القاعده و... دست و پنجه نرم می کند و مسلمانان و سران کشورهای اسلامی را از مسئله اصلی جهان اسلام غافل کرده است!

حال ما به همه می‌گوییم بازگشت قدس به راس مسایل جهان اسلام تحقق آیه شریفه "مکروا و مکر الله ولله خیر الماکرین"است
آری این تحقق وعده الهی است که مکر دشمنان خدا را باطل کرده و جهان اسلام را در برابر دشمنان جنایت کار غاصب بیدار نموده و صفوف مسلمانان را برای فریاد بر این جنایت کاران منسجم تر کرده است.

خدارا شاکریم که پس از فتنه های بسیار دوباره مسئله قدس تبدیل به مسئله اصلی مسلمان جهان گشته و سبب اتفاق و اتحاد هرچه بیشترشان شده است!

حال ما آمده ایم برای حمایت مظلومان جهان و برایت از ظالمان و جنایت کاران،فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا را طنین انداز کنیم و می دانیم دیری نخواهد پایید که قدس و مسجد الاقصی به دامن اسلام مسلمانان باز گردد.

این وعده امام امت امام خامنه ای مدظله العالی است که این رژیم غاصب ۲۵ سال آینده را نخواهد دیدو ما به صدق بودن وعده امام امت معتقدیم و با مدد الهی و لطف حضرت صاحب الزمان کمر به نابودی منشا ظلم و جور و جنایت یعنی آمریکا جنایت کار و اسراییل غاصب بسته ایم و همانطور که شهید مظلوم شهید نواب صفوی فرمود جانبازی بر ما شیرین است. لیک تا نستانیم، نبازیم!
تا نابودی کامل سران ظلم و فتنه در دنیا از پای نخواهیم نشست و در این راه از جان مان نیز دریغ نخواهیم کرد.

آری تاریخ دوباره تکرار شده است در یک طرف علی اصغر ها، عماد اشکیان ها و بثینه ها و در طرف دیگر حرمله ها، شمر ها و البغدادی ها!
و این را همه جنایت کاران تاریخ بدانند که ما انتقام خون های به ناحق ریخته و هتک حرمت ها از صدر اسلام تا زمان حال را خواهیم گرفت!
و آن روز دور نیست که صدای منجی عالم بشریت از کنار خانه خدا بلند شود و بساط ظلم و جور همه جنایت کاران را از تمامی سطح زمین برچیند!
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

اللهم عجل لولیک الفرج

کد خبر: 883516

وب گردی

وب گردی