«دختر...پدر...دختر» به هنر و تجربه می رود

فیلم سینمایی «دختر...پدر...دختر» به کارگردانی پناه بر خدا رضایی از ۲۷ آذر در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش درمی‌آید. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، «دختر...پدر...دختر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی پناه بر خدا رضایی روایتی از داستان زندگی سه خواهر در طبیعتی بکر ... یکی مسلول ... یکی مجنون ... یکی دلداده ... با پیوندی از نقاشی و سینما را روایت می‌کند.

این فیلم تاکنون در جشنواره‌های مختلف به نمایش درآمده و واکنش مثبت منتقدان منتقدین ورایتی، هالیوود ریپورتر و اسکرین دیلی را به دنبال داشته است.

اکران فیلم «دختر...پدر...دختر» از ۲۷ آذر ماه در گروه هنر و تجربه آغاز می‌شود و مراسم آیین دیدار و افتتاحیه فیلم نیز دوم دی ماه در موزه سینما برگزار می‌شود.

عوامل فیلم سینمایی «دختر...پدر...دختر» عبارتند از: نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: پناه برخدا رضایی؛ مدیر فیلمبرداری: محمدرسولی،صدابردار: امیرعلی اعلایی،طراح صحنه و لباس : لیلی بک محمدی،تدوین : قاسم خدابنده لو،طراحی و ترکیب صدا : حسین قورچیان،موسیقی : امید رئیس دانا،تصحیح رنگ و نور: عماد خدابخش،طراح پوستر : بهزاد خورشیدی؛ مدیرتولید: فرشید آذری،دستیار کارگردان و برنامه ریز: کیانوش الطافی،مشاور رسانه ای: علی زادمهر؛ بازیگران: رایا نصیری، رضا احمدنیا، جمیله رحیمی، خدیجه رحیمی، حسین رحیمی

501

کد خبر: 883533

وب گردی

وب گردی