معاون سیاسی استانداری اردبیل: جایگاه و اختیارات وزارت کشور باید احیا شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل گفت: جایگاه و اختیارات وزارت کشور می بایست احیا شده و بازرسان در کنار نظارت مستمر در صورتی که با محدودیتی در انجام وظایف خود مواجه شدند، با طرح آن زمینه نظارت و بازرسی را تسهیل کنند.

به گزارش ایسکانیوز، ناصر نصیری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه توجیهی کارشناسان بازرسی استانداری و فرمانداری های اردبیل تصریح کرد: انتظار ما دقت و مراقبت بازرسان از زمینه های ارتکاب جرم در ادارات است.

وی افزود: بازرسان پیشگیری مسئولیت خطیری در پیشگیری از وقوع تخلف دارند و می بایست به گونه ای عمل کنند که زمینه برای ارتکاب جرم و تخلف کارکنان دولت فراهم نشود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل متذکر شد: جایگاه و اختیارات وزارت کشور می بایست احیا شده و بازرسان در کنار نظارت مستمر در صورتی که با محدودیتی در انجام وظایف خود مواجه شدند، با طرح آن زمینه نظارت و بازرسی را تسهیل کنند.

به گفته نصیری ضروری است برای پیشبرد خدمات بازرسان مشاوره های حقوقی و آموزش های تخصصی به این افراد ارائه شود تا مقوله نظارت و بازرسی با جدیت در ادارات دنبال شود.

وی با بیان اینکه تمامی کارکنان ادارات می بایست خدمت رسانی بهینه به مردم را مدنظر قرار دهند، اضافه کرد: در مقابل انتظار می رود بازرسان نیز با رصد تخلفات احتمالی زمینه تحقق تکریم ارباب رجوع در ادارات را تسهیل کنند.

901

کد خبر: 883587

وب گردی

وب گردی