بهشهر از نظر آسیب اجتماعی وضعیت خوبی ندارد

کارشناس عمران فرمانداری شهرستان بهشهر گفت: بهشهر از نظر آسیب اجتماعی وضعیت خوبی ندارد و لذا باید توسعه همه جانبه در کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شود و در این حوزه‌ها همه ما شهروندان باید نقش مهم و اثرگذار ایفا کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، مسیح ناصحی پیش ازظهر سه شنبه در جلسه بررسی طرح تفصیلی بهشهر در حوزه فرهنگ و هنر افزود: طرح تفصیلی نیازهای اساسی شهر را مورد توجه قرار داده است تا براساس آن برای توسعه همه جانبه تا ۱۰ سال آینده تلاش شود.

وی اظهار کرد: شناخت مطالبات شهروندان، بررسی مسائل و مشکلات شهری و ارائه راهکارهای لازم در این بخش از مسائلی است که باید توسط مردم و مسوولان ارائه شود تا براساس آن نیازسنجی و طرح تفصیلی اجرا شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر با بیان اینکه این طرح افق ۱۰ ساله بهشهر را مد نظر قرار دارد؛ گفت: مطالعات، انتخاب مشاور، آمارسنجی انجام شده است و نشست با دستگاههای اجرایی و مردم در دست انجام است تا براساس نیازهای واقعی شهری، این طرح اجرایی شود.

کارشناس عمران فرمانداری شهرستان بهشهر هم در سخنانی گفت: در طرح تفصیلی جدید انتظار داریم که طرح‌های جدید برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

جواد داوودی افزود: اکنون تمرکز بهشهر در یک یا دو خیابان خلاصه شده است و در طرح تفصیلی شهرستان باید تمرکز را به مناطق و محلات اختصاص دهد.

وی با اعلام اینکه شهرستان بهشهر از آسیب‌های فراوان اجتماعی رنج می‌برد؛ گفت: بهشهر از نظر آسیب اجتماعی وضعیت خوبی ندارد و لذا باید توسعه همه جانبه در کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شود و در این حوزه‌ها همه ما شهروندان باید نقش مهم و اثرگذار ایفا کنیم.

901

کد خبر: 883588

وب گردی

وب گردی