مهمترین مسئله فرهنگی در دانشگاه ها ترویج فرهنگ قرآنی است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت ،قرآن را کتاب هدایت و نجات بشریت برشمرد و گفت:« «یکی از مهمترین مسائل فرهنگی در دانشگاه ها ترویج فرهنگ قرآنی است و خوشبختانه هر ساله ما در این واحد دانشگاهی شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان در این آزمون هستیم»        


به گزارش ایسکانیوز همزمان با سراسر کشور آزمون کتبی بیست وسومین دوره مسابقات قرآن وعترت(ع) باحضور جمع زیادی از استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت برگزار شد. .
دکتر آذر اسکندری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت ضمن بازدید از شرکت کنندگان ،در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات گفت: «آزمون کتبی بیست و سومین دوره از مسابقات سراسری قرآن وعترت(ع) دانشگاه آزاداسلامی، ساعت 10 صبح سه شنبه 21 آذرماه در چهار رشته برای دانشجویان و یک رشته برای استادان ، در این دانشگاه برگزار گردید»
. وی ادامه داد: «استادان در رشته ی نماز و دانشجویان در رشته های تفسیر قرآن کریم، زندگانی پیامبر اسلام، نماز، ادعیه و زیارات، احکام خواهران و برادران با هم به رقابت پرداختند» . .اسکندری با بیان اینکه مسابقات سراسری قرآن و عترت در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می شود تصریح کرد:« این مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شده و منتخبین به مسابقات منطقه ای و کشوری دعوت میشوند.»
گفتنی است نتایج این مسابقات در اوایل بهمن ماه سال جاری اعلام می گردد.

کد خبر: 883633

وب گردی

وب گردی