عظیمی مدیر نمونه جشنواره صنعت کشور‌شد

یازدهمین دوره جشنواره تولید کنندگان ومدیران جوان و معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور رییس سازمان انرژی اتمی و قایم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ یازدهمین دوره جشنواره تولید کنندگان و مدیران جوان و معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور رییس سازمان انرژی اتمی و قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) برگزار و در این مراسم از چهره ماندگار صنعت و همچنین مدیران جوان و نمونه کشور در حوزه های مختلف تقدیر شد.

در این مراسم رضا عظیمی، رییس هیئت مدیره عظیم خودرو به عنوان مدیر جوان نمونه کشور معرفی شد و لوح یادبود این جشنواره را از رضا رحمانی ، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.



گفتنی است در این جشنواره، چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت، مدیر نمونه جوان، واحد تولیدی برتر، واحد خدماتی برتر معرفی شدند و جایزه چهره ماندگار صنعت هم به رضا رضایی رییس انجمن قطعه سازان رسید.



رضا عظیمی نیز بعد از گسترش فعالیت شرکت عظیم خودرو و ابتکار در کسب و کار، اشتغالزایی و موفقیت در حوزه خودرو به نشان مدیر نمونه جوان را در این جشنواره به خود اختصاص داد.



در این جشنواره جمع کثیری از فعالان و مدیران حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور حضور داشتند و علی اکبر صالحی نیز مهمانویژه این جشنواره بود.


400

کد خبر: 883641

وب گردی

وب گردی