خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون ۴ کشته برجای گذاشت

براثر برخورد یک دستگاه کامیون بنز، کامیون ولوو و خودروی سواری پراید در کنار گذر اراک، ۴ سرنشین خودروی پراید جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سرهنگ ایرج کهریزی، رئیس پلیس را ه استان مرکزی در بیان جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر ۱۶ اراک ، بلافاصله ماموران پلیس و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: با حضور ماموران در صحنه تصادف مشخص شد براثر برخورد یک دستگاه کامیون بنز با کامیون ولوو و خودروی پراید ، راننده و ۳ سرنشین خودروی پراید براثر شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان باخته اند.

کهریزی یاد آور شد: بنا به گفته کارشناس تصادفات پلیس راه، انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده کامیون بنز، علت این حادثه بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان از تمامی رانندگان خواست تا همواره در هنگام رانندگی رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرارداده و از هرگونه عجله و شتاب که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان و دیگر افراد جامعه درپی خواهد داشت، خودداری کنند.

705

کد خبر: 883679

وب گردی

وب گردی