انتشار کتاب دانش آموخته پزشکی واحد اردبیل توسط انتشارات کشور آلمان

کتاب « پیشنهادهایی برای ایران و جهان» تالیف دکتر یاشار متیقنی دانش آموخته رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل توسط انتشارات آکادمیک لامبرت آلمان منتشر شد.


متیقنی در گفتگو با ایسکانیوز اظهار کرد: « این کتاب در سال 2013 توسط انتشارات لامبرت. سارلند آلمان چاپ و در سال 2017 توسط سایت جهانی آمازون تجدید چاپ و عرضه شد.»
وی با بیان اینکه صدراعظم آلمان از چاپ این کتاب در این کشور تشکر کرد، ادامه داد: « در فصل هشتم کتاب مطالب مفید و ارزشمندی در خصوص جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در تامین وحدت و امنیت جهانی نوشته شده است.»
به گزارش ایسکانیوز نامبرده موفق شد با اخذ پروانه دائم آلمان که در سراسر جهان دارای اعتبار است با قبولاندن درج نام دانشگاه آزاد اسلامی و دکترای خود پس از گذراندن امتحانات لازم در آلمان به منظور تحصیل در مقطع تخصصی، برگ زرینی به افتخارات خود و دانشگاه آزاد اسلامی بیافزاید.»
دکتر یاشار متیقنی در ۲۶ بهمن ۵۷ در یک خانواده فرهنگی اردبیل به دنیا آمد و در تمام دوران ۱۲ ساله تحصیل در مدارس نمونه دولتی اردبیل شاگرد ممتاز بود.
وی دانشجوی فعال در زمینه های علمی و فرهنگی در تمام دوران ۷ ساله تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان بود.

کد خبر: 883703

وب گردی

وب گردی