بورسیه نخبگان فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:هر ترم به 10 نفر از فعال‌ترین دانشجویان این دانشگاه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی جایزه ویژه اعطا می‌شود و از جمله این جوایز اعطای بورس تحصیلی دانشگاه آزاد به 10 نفر برتر است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر ابراهیم کلانتری در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز درباره شرایط بورسیه دانشجویان فعال فرهنگی گفت: بنابر دستور دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هر ترم به 10 نفر از فعال‌ترین دانشجویان این دانشگاه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی جایزه ویژه اعطا می‌شود و از جمله این جوایز اعطای بورس تحصیلی دانشگاه آزاد به 10 نفر برتر است.

وی افزود:برای دانشجویانی که درخشش ویژه‌ای دارند تشویقی است که میتوانند به صورت رایگان در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند.

حجت الاسلام کلانتری در پایان تصریح کرد: این بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به دانشجویان برتر اعطا میشود.

به گزارش ایسکانیوز،رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه هر ترم به 10 نفر از دانشجویان فعال در دانشگاه که در حوزه فعالیت‌های فرهنگی حضور دارند جایزه ویژه اعطا می‌شود، گفت: از جمله این جوایز بورس تحصیلی به 10 نفر از دانشجویان برتر است.

گفتنی است اجرای چنین طرحی زمینه ساز رشد و بالندگی دانشجویان نخبه در دانشگاه آزاد در سراسر کشور خواهد شد و زمینه ساز پرورش استعدادهای فراوانی است که علیرغم توانایی و برخورداری از استعداد های ویژه دربسیاری از مواقع بدلیل عدم بضاعت مالی از ادامه تحصیل بازمی مانند.

خبرنگار:ندا فراهانی

کد خبر: 883749

وب گردی

وب گردی