نام ابراهیمى به هیچ وجه در لیست خروج قرار نداشته است!

پیرو ایجاد برخی حواشی و اخبار نادرست پیرامون نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل باشگاه تراکتورسازی مدیر رسانه ‌ای این باشگاه با تکذیب شایعات و اخبار غیر واقعی، اظهار داشت: خبر حضور محمد ابراهیمی در فهرست خروجی نیم‌فصل باشگاه به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدجواد پاینده در مورد بحث معاوضه محمد ابراهیمی و لوسیانو پریرا، تصریح کرد: موضوع معاوضه ۲ بازیکن تیم‌های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان در دیدار این ۲ تیم از سوی سرمربی محترم تیم صنعت نفت آبادان فراز کمالوند پیشنهاد شد و سرمربی تیم یحیی گل‌محمدی پاسخی به این پیشنهاد نداد. در ادامه این پیشنهاد با تماس‌های مکرر از سوی اعضای کادر فنی صنعت نفت همچنین پیمان صاحب جمعی مربی این تیم مورد پیگیری قرار گرفت و خواستار پاسخگویی باشگاه تراکتورسازی به این پیشنهاد شدند. گل محمدی این موضوع را به صورت کاملاً دوستانه با محمد ابراهیمی مطرح کرد که انجام این معاوضه تنها منوط به موافقت و تمایل ابراهیمی بوده اما اشتباه بزرگ در این میان رسانه‌ای شدن یک گفت‌و‌گوی دوستانه بین سرمربی و بازیکن تیم بوده است.

وی افزود: در واقع انتظار می‌رفت ابراهیمی نظر موافق یا مخالف خود را به سرمربی تیم اعلام کند که در صورت مخالفت این معاوضه به طور کلی منتفی می‌شد و هیچ حاشیه و مشکل دیگری هم در نیم فصل برای تیم ایجاد نمی‌شد. در واقع باز هم تاکید می‌کنیم نام ابراهیمی به هیچ وجه در لیست خروجی نیم‌فصل تراکتورسازی قرار نداشته و حتی به این بازیکن گفته نشده که در تمرینات تیم حضور پیدا نکند. ابراهیمی بازیکن متعصب و باغیرتی است که سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده و موضوع کنار گذاشتن او مطرح نبوده است. تنها انتظار از چنین بازیکن بزرگ و با تجربه این بود که گفت‌و‌گوی خصوصی خودش با سرمربی تیم را به رسانه‌ها نمی‌کشید.


مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که ما یک نیم‌فصل سخت در تاریخ تراکتورسازی را پشت سر گذاشتیم و حالا برای حضور پر قدرت در ۳ جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا آماده می‌شویم. تنها نیت کادر مدیریت، فنی، اعضای تیم و همچنین هواداران بایستی ساختن تیمی قدرتمند و پرمهره برای حضور در ۳ جام و بازی‌های سخت و فشرده پیش روی باشد. به همین دلیل درخواست ما از همه هواداران و بازیکنان تیم این است که اجازه ندهند حاشیه و مشکلات جدیدی برای تیم ایجاد شود. ان‌شاالله فصل نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل هم با اخبار و اتفاقات بسیار خوب برای هواداران همراه خواهد بود و تیمی قدرتمند را با حضور کادر فنی پرتلاش و زحمتکش تراکتورسازی و درایت مدیریت باشگاه برای حضور در ۳ جام آماده می‌کنیم.

602

کد خبر: 883773

وب گردی

وب گردی