آصفی: 1300 بلیط جام جهانی توسط ایرانی‌های خارج از کشور خریداری شده است

مشاور امور بین‌المللی فدراسیون فوتبال، ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه 2018 را کمک حال فوتبال ملی دانست و گفت: با وجود این ستاد نقیصه‌ها مرتفع و مشکلات تیم به حداقل کاهش می یابد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمیدرضا آصفی در جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه 2018، فرصت فراهم آوری تدارکات لازم برای حضور موفق تیم ملی در بازی های پیش رو را فرصتی مناسب برای برنامه ریزی دانست.

مشاور امور بین المللی فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسات فدراسیون با دستگاه های مختلف و تقسیم امور به شاخه های مشخص نظیر فرهنگی، امنیتی گردشگری، رسانه و ...گفت: تمام جوانب حضوری قدرتمند در روسیه درنظر گرفته شده است.

وی با اعلام این که تا کنون 1300 بلیط توسط ایرانی های خارج از کشور برای دیدن بازی های کشورمان خریداری شده است، اظهار داشت: فدراسیون جهانی فوتبال هشت درصد ظرفیت ورزشگاه ها را به کشور مستقر در زمین اختصاص داده است که برای ما چیزی حدود سه هزار صندلی خواهد شد.

ولی تیموری در ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال که امروز به ریاست وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان این که برای شروع فعالیت در این زمینه دفاتر تخصصی با همکاری فدراسیون فوتبال آغاز به کار کرده اند، گفت: با لغو روادید گروهی برای ورود به روسیه، گوشه ای از مشکلات خروج از کشور و گردشگری در این برهه زمانی حل خواهد شد.

وی همچنین از جام جهانی به عنوان رویدادی بین المللی برای معرفی فرهنگ و تمدن کشورمان یاد کرد و افزود: برای معرفی جامعه پویای ایران امروزی کمیته ای تخصصی در معانت گردشگری تشکیل داده ایم.

تیموری، یاری به تیم ملی را دارای رهاوردی بزرگ برای معرفی صنعت گردشگری و جاذبه های ایران به جهانیان عنوان کرد.

در جام جهانی دو پُست کنسولی دیگر به نمایندگان سیاسی ایران در روسیه اضافه می شود

محمدجواد شریعتی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات وزارت امور خارجه نیز دراین جلسه از همکاری وزارت امور خارجه در بحث اعزام های ورزشکاران خبر داد و گفت: همیشه کنار ورزش هستیم و در حد توان همکاری لازم را خواهیم داشت.

وی با بیان این که در دو شهر مسکو و کازان نماینده سیاسی ایران مستقر است، افزود: در تلاشیم پُست های کنسولی موقت در دو شهر دیگر روسیه نیز برقرار کنیم.

در ادامه این جلسه معاونین وزارت ورزش و جوانان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه، نمایندگان صدا و سیما، وزارت اطلاعات و وزارت ارشاد به بیان دیدگاه های خود پرداختند و مقرر شد با همگرایی تمام دستگاه ها و نهادهای مسئول حمایت های لازم از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی صورت گیرد.

602

کد خبر: 883787

وب گردی

وب گردی