دستگیری سارق با 24 فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق متواری خودرو و کشف 24 فقره سرقت در قزوین خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ،سردار" مهدی محمودی " اظهار داشت: رسیدگی به موضوع سارقی که پس از سرقت خودرو در استان البرز، در دام پلیس قزوین گرفتار و با رها کردن خودرو متواری شده بود، به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای سارق متواری را در شهرستان "البرز " قزوین شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در بازجویی های فنی انجام شده توسط کارآگاهان، متهم به 24 فقره سرقت خودرو و منزل با همدستی یک سارق دیگر در استان های البرز و تهران اعتراف کرد.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات لازم محل اختفای همدست این سارق حرفه ای را در استان البرز شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از منزل متهم مقادیری لوازم منزل از قبیل پارچه، پرده و یک دستگاه خودرو "زانتیا" مسروقه کشف کردند.

سردار محمودی با اشاره به اینکه 10 مالباخته در این زمینه شناسایی و بخشی از اموال آنان تحویل شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده پس از معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

گفتنی است سارق در ماه گذشته با یک دستگاه خودرو سرقتی "کاپرا" در تعقیب و گریز ماموران گشت انتظامی شهرستان البرز و در مواجهه با گشت خودرویی قزوین، پس از رها کردن خودرو سرقتی اقدام به فرار کرده بود.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 883788

وب گردی

وب گردی