دستگیری یک سارق لوازم خودرو و کشف اموال مسروقه در مخفیگاهش

رئیس کلانتری 174 قیامدشت، از دستگیری یک سارق لوازم خودرو و کشف اموال مسروقه در مخفیگاهش خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ؛ سرهنگ ظاهر اسدی رئیس کلانتری 174 قیامدشت اظهار کرد: در راستای اجرای دستور فرماندهی مبنی بر کاهش سطح سرقت و شناسایی سارقان، اطلاعات و تحقیقات پلیسی انجام شد که در پایش اطلاعاتی مشخص شد که فردی در محدوده بلوار شهدا ترددهای مشکوک دارد و پس از سرقت لوازم داخل خودرو اموال مسروقه را به مخفیگاهش انتقال و در آن محل پنهان می کند.

وی افزود: تیمی از ماموران تخصصی کلانتری متهم را تحت مراقبت قرار داده تا اینکه در تحقیقات میدانی و تحت نظر گرفتن شبانه، مشخص شد که اطلاعات اولیه صحت داشته و متهم پس از سرقت لوازم داخل خودرو، اموال مسروقه را به مخفیگاهش انتقال می دهد.

سرهنگ اسدی با بیان هماهنگی با مقام قضایی و اخذ دستور قضایی در خصوص بازرسی از مخفیگاه وی، عنوان کرد: تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه سارق اعزام و ضمن دستگیری متهم، در بازرسی انجام شده تعدادی اموال مسروقه از قبیل: لاستیک، قالپاق، باند و ضبط ، آینه خودرو، چراغ عقب خودرو، کمربند ایمنی خودرو، یک کیسه خواب، و غیره در مخفیگاه متهم کشف شد.

رئیس کلانتری 174 قیامدشت با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و انجام بازجویی اولیه، متهم به بزه انتسابی اقرار و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 883830

وب گردی

وب گردی