برگزاری یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای استان فارس

یادواره شهید "ولی نوری" و 16 شهید دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای استان فارس در دانشکده شهید باهنر شیراز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،محمدمهدی علویان‌مهر رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس سه‌شنبه 21 آذر در یادواره‌ی شهدای دانشجوی این دانشگاه و گرامی‌داشت یاد شهید ولی نوری گفت: نقش مدافعان حرم در اقتدار و امنیت کشور بسیار برجسته بوده است.دو شهید در این دانشکده مدفون هستند که یکی شهید گمنام و دیگری شهید "ولی نوری" معروف به بابا ولی جبهه‌هاست.

او با یادآوری اینکه پیکر شهید ولی نوری به‌عنوان شهید گمنام در این دانشکده به خاک سپرده شد، گفت: شهید ولی نوری دو سال پیش شناسایی شد.

علویان‌مهر، شهدای مدافع حرم را از رویش‌های انقلاب برشمرد که نماد آن‌ها شهید حججی است و ادامه داد: ما امروز شهدای زنده هم در میان ملت خود زیاد داریم که نمونه آن سردار قاسم سلیمانی است .

رییس دانشکده فنی باهنر شیراز اظهار کرد: امروز حاکمیت امنیت تنها در داخل کشورمان نیست بلکه منطقه خاورمیانه از لوث وجود زباله‌های داعش پاک شده است و امنیت بر منطقه حاکم شد که این‌ها به واسط خون شهداست .

علویان‌مهر یادآور شد: زحمات اصلی برگزاری این یادواره شهدا به عهده دانشجویان بسیجی دانشکده بوده است که انصافاً در تمام زمینه‌ها بسیار فعال عمل می‌کنند .

رییس دانشکده شهید باهنر شیراز گفت: شهید ولی نوری که در این دانشکده مدفون هستند، فرمانده گردان امام مهدی(عج) بود که در تاریخ ۲۰ تیرماه ۶۴ در منطقه دهلران و در منطقه قدس ۳ به درجه رفیع شهادت نائل شد .

کد خبر: 883860

وب گردی

وب گردی