کسب رتبه A از سوی انجمن مواد جهش‌زای زیست محیطی ایران در ارزیابی سال 1395

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و رئیس انجمن مواد جهش زای زیست محیطی ایران از ارتقای رتبه انجمن مواد جهش زای زیست محیطی ایران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سپیده اربابی عضو هیات علمی و استاد تمام دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و رئیس انجمن مواد جهش زای زیست محیطی ایران از کسب رتبه A این انجمن در ارزیابی سال 1395 خبر داد.

به گفته اربابی، انجمن مواد جهش زای زیست محیطی ایران در آخرین ارزیابی عملکرد سال 1395 که هر ساله توسط کمسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت می پذیرد موفق شد از جایگاه B به جایگاه انجمن های برتر با رتبه A ارتقاء یابد.

وی افزود: پس از اخذ مجوز رسمی فعالیت انجمن از سوی کمسیون انجمن های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1390 و نهایتا ثبت رسمی انجمن در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مرداده ماه 1391 هر ساله گزارش عملکرد انجمن زیر نظر ریاست انجمن، تنظیم و توسط کمسیون انجمن های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد ارزیابی قرار می گیرد.

رئیس انجمن مواد جهش زای زیست محیطی ایران در ادامه گفت: بدین ترتیب انجمن در دو سال اول فعالیت خود با کسب امتیاز 294.5 در سال 1392 و امتیاز 272.75 در سال 1393 در رتبه انجمن های گروه C قرار گرفت. در دوره دوم هیات مدیره، در سال 1394 با ارتقاء فعالیت های انجمن، طبق شاخص های ارزیابی تعیین شده توسط کمسیون انجمن ها در زمینه توانمندسازی انجمن از لحاظ ساختاری، تعداد اعضا و تشکیل شاخه دانشجویی و کمیته های علمی و تخصصی، مدیریت علمی و ایفای نقش مرجعیت علمی از طریق انتشار خبرنامه، مجلات علمی- ترویجی و پژوهشی و برگزاری رویدادهای مرتبط و توسعه تعاملات ملی و بین المللی از طریق همکاری در برگزاری رویدادهای مرتبط و عضویت در اتحادیه های منطقه ای و بین المللی و دیگر فعالیت ها با تفاوتی قابل ملاحظه با کسب امتیاز 709.5 موفق به اخذ رتبه B گردید و در ادامه فعالیت¬های خود در آخرین ارزشیابی مربوط به سال 1395 با ارتقاء فعالیت های خود در زمینه مدیریت علمی و ایفای نقش مرجعیت علمی و توسعه تعاملات ملی و بین¬المللی با کسب امتیاز 822.5 موفق به اخذ رتبه A شد.

کد خبر: 883881

وب گردی

وب گردی