جهان‌نجاتی: برای برگشت به کورس قهرمانی باید سپاهان را ببریم/ای کاش در زمان بهتری با آنها روبه‌رو می‌شدیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: ما مصدومان زیادی داریم، ای کاش در زمان بهتری با سپاهان روبه‌رو می‌شدیم.

به گزارش ایسکانیوز، مریم جهان‌نجاتی درباره دیدار حساس تیمش مقابل سپاهان که روز جمعه برگزار می‌شود، گفت: سپاهان تیم خوبی است و امتیازات زیادی هم در این مدت کسب کرده که در رده دوم جدول قرار دارد. ای کاش در زمان بهتری با سپاهان روبه‌رو می‌شدیم چرا که ما مصدومان زیادی داریم. برای اینکه به کورس قهرمانی برگردیم باید 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. البته در این هفته میزبان هستیم و برنامه‌هایی برای برد داریم.

سرمربی شهرداری سیرجان درباره شکست تیمش مقابل شهرداری بم و سقوط 2 پله‌ای در جدول، خاطرنشان کرد: چترنور که یکی از بهترین بازیکنان ماست به دلیل آسیب‌دیدگی 4 هفته در ترکیب ما نبوده، از طرفی در بازی با بم 2 بازیکن اصلی را نداشتیم و شاید در بازی با سپاهان نیز یکی دیگر از بازیکنان را نداشته باشیم.

وی افزود: بعد از اینکه بازی با بم را آنالیز کردیم و فیلم بازی را دیدیم حسرت بیشتری خوردیم که چرا نتوانستیم در این بازی برنده میدان باشیم. ما گل اول و دوم را به دلیل اشتباهات فردی دریافت کردیم. من چه توقعی می‌توانم از بازیکن 16 ساله‌ام داشته باشم؟ بازیکن باید اشتباه کند تا بتواند روزی بازیکن بزرگ شود. در دیدار با بم در دقایق 5 و 41 که حساس‌ترین لحظه‌هاست گل خوردیم همین باعث شد تا روحیه بازیکنان تضعیف شود.

جهان نجاتی با اشاره به اینکه بازیکنانش در نیمه دوم حملات زیادی انجام دادند، خاطرنشان کرد: برای بازی با سپاهان روی شرایط روحی و آمادگی ذهنی بازیکنان کار کردیم. ما مانند بم نیستیم که 11 بازیکن خوب در زمین و 8-9 بازیکن خوب روی نیمکت داشته باشیم. با 70-80 درصد بازیکنان که بومی هستند تلاش می‌کنیم. اگر بازیکنانم تجربه بازیکنان بم را داشتند این نتیجه رقم نمی‌خورد.

601

کد خبر: 884118

وب گردی

وب گردی