تبریک استقلالی‌ها به کریمی در زمین جدید/بیت‌سعید تمرین کرد، انصاری غایب بود

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه صنایع دفاع تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال امروز چهارشنبه در ورزشگاه صنایع دفاع تهران در ورزشگاه نوبنیاد تهران برگزار شد. شاگردان وینفرد شفر بعد از مدت‌ها تمرین در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی از این پس در ورزشگاه صنایع دفاع واقع در منطقه نوبنیاد تهران تمرین خواهند کرد.

*پیش از شروع تمرین بازیکنان تیم استقلال به یعقوب کریمی تبریک گفتند.این بازیکن شب گذشته به جرگه متاهلین پیوست و مراسم نامزدی خود را برگزار کرد.

*جابر انصاری که به دلیل آسیب دیدگی طی روزهای اخیر در تمرین استقلال شرکت نمی‌کرد و روز گذشته هم با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شده بود امروز در کلینیک باشگاه استقلال حضور داشت.

*حسن بیت سعید مهاجم استقلال که باشگاه فولاد خواهان جذب او است در تمرین امروز حضور داشت. این بازیکن فعلا نمی‌تواند در تمرینات گروهی استقلال شرکت کند.

*در بخش اول تمرین امروز بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه فوتبال تحت فشار انجام دادند و در مرحله پایانی فوتبال درون گروهی در قالب دو گروه صورتی و سبز برگزار شد.

طبق برنامه استقلالی‌ها قرار است تمرینات خود را به شکل اردو در تهران برگزار کنند تا برای دیدار جام حذفی با ایرانجوان و نیم فصل دوم آماده شوند.

602

کد خبر: 884170

وب گردی

وب گردی