تذکردو نماینده به رئیس جمهور برای جلوگیری از واردات برنج تراریخته

دو نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به رئیس جمهور خواستار جلوگیری واردات برنج تراریخته به کشور شدند.

به گزارش ایسکانیوز، هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

بر این اساس سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در تذکر کتبی به رئیس جمهور بر لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد و اجرای قانون مصوب مجلس در این زمینه تاکید کرد.

این نماینده همچنین در تذکر دیگر به رئیس جمهور خواستار تشکیل ستاد احیای زاینده رود با توجه به وعده داده شده به مردم اصفهان در اردیبهشت ماه ۹۶ شد.

احمد مازنی نماینده مردم تهران و ۲۸ نماینده دیگر نیز در تذکر کتبی مشترک به وزیر علوم خواستار رسیدگی به آنچه وضعیت دانشجویان ستاره دار خوانده اند، شدند.

احمد امیرابادی فراهانی نماینده مردم قم، نادر قاضی پور نماینده ارومیه، اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد و محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز در تذکر مشترک به رئیس جمهور خواستار تسریع در رسیدگی به مشکلات سهامداران پدیده شاندیز که ۱۳۶ هزار نفر هستند، شدند.

ولی الله نانواکناری نماینده بابلسر و ۱۲ نماینده دیگر در تذکر کتبی به رئیس جمهور بر لزوم تعیین متولی مشخص برای جلوگیری از مشکل غرق شدن سالانه مردم در سواحل دریای خزر تاکید کردند.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان نیز تذکر کتبی به وزیر نیرو خواستار اقدام جدی برای احیای زاینده رود و احداث سد و تونل سوم کوهرنگ شد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در تذکر مشترک به رئیس جمهور بر ضرورت پاکسازی بانک مرکزی از عناصر فاسد و فرصت طلب تاکید کردند.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز هم در تذکر مشترک به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از واردات برنج تراریخته به کشور شدند.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در تذکر به رئیس جمهور خواستار توضیح درباره علت برخوردهای نامناسب و عدم پاسخگویی بنیاد شهید نسبت به خانواده های شهدا و ایثارگران شد.

سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و ۱۷ نماینده دیگر نیز در تذکر مشترک به رئیس جمهور بر لزوم پرداخت سریع حقوق بازنشستگان فولاد و ذوب آهن و فولاد شرق تاکید کردند.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه نیز در تذکر کتبی به وزیر جهاد کشاورزی از بلاتکلیفی چغندرکاران کرمانشاه انتقاد کرد و نوشت: زلزله ۱۰ ریشتری چغندرکاران کرمانشاه در راه است، چرا که با گذشت یک ماه از برداشت محصول هنوز هیچ اقدامی برای خردی محصولات آنان نشده است.

همچنین امیر خجسته نماینده مردم همدان نیز در تذکر کتبی به وزیر اطلاعات خواستار مبارزه جدی تر این وزارتخانه با مفاسد اقتصادی از طریق حراست های مستقر در ادارات شد.

304

کد خبر: 884194

وب گردی

وب گردی