انتقاد گودرزی از تعلل دولت در ارایه لایحه مدیریت خدمات کشوری

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلاف پرداختی‌ها در دستگاه‌های مختلف دولتی، از تعلل دولت در ارایه لایحه مدیریت خدمات کشوری انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در پایان جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی و با انتقاد از اختلاف پرداخت‌ها در دستگاه‌های مختلف دولتی و بی‌عدالتی در این زمینه اظهار داشت: چه دلیلی وجود دارد که میان یک دکترا در وزارت علوم و یک دکترا در آموزش و پرورش اینقدر اختلاف دریافتی باشد؛ مگر تلاش و زحمت یک معلم در مدرسه از زحمت یک استاد دانشگاه کمتر است؟

وی تأکید کرد: دولت محترم هر چه سریعتر لایحه مدیریت خدمات کشوری را تحویل مجلس دهد تا هم استخدام‌ها ضابطه‌مند شوند و هم پرداخت‌ها عادلانه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر این لایحه ارائه نشود، کمیسیون این آمادگی را دارد که طرح بدهد، اما شایسته است که دولت خودش لایحه مدیریت خدمات کشوری را به مجلس بیاورد.

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به این تذکر، ضمن تائید گفته‌های گودرزی تأکید کرد: مکانیزم پرداخت‌ها، یکی از معضلات اصلی نظام اداری کشور است که بی‌عدالتی در آن دیده می‌شود؛ دولت هم پیگیری کند و این لایحه را سریعتر ارائه دهد.

304

کد خبر: 884203

وب گردی

وب گردی