دستگاه دیپلماسی کشور موضع قاطعی از تمامیت ارضی فلسطین در مجامع بین المللی نشان دهد

مسئول بسیج دانشجویی واحد شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان تهران گفت: از نمایندگان مجلس و دستگاه دیپلماسی کشور انتظار می رود ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، موضع قاطع و کامل خود را از تمامیت ارضی فلسطین در مجامع بین المللی نشان دهند.

مسئول بسیج دانشجویی واحد شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز گفت: بعد از اینکه موضوع داعش بر خلاف خواسته آمریکا در منطقه پایان یافت و کشورهای منطقه به یک آرامش نسبی رسیدند، آمریکا بازی جدیدی در منطقه شروع کرد تا دوباره در آرامش منطقه خلل ایجاد کند.

کفیلی افزود: با توجه به تحولات اخیر منطقه و نیز اتحاد امت های اسلامی چیزی عاید آمریکا و هم‌پیمانانش نخواهد شد و آمریکا در باتلاقی که خودش ساخته غرق خواهد شد، چرا که پیام اخیر ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت اسرائیل به بیت المقدس ضمن آنکه خشم جامعه جهانی را متوجه خود ساخت، عاملی دیگر در تسریع نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

وی تصریح کرد: از نمایندگان مجلس و دستگاه دیپلماسی کشور انتظار میرود ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، موضع قاطع و کامل خود را از تمامیت ارضی فلسطین در مجامع بین المللی نشان دهند.

کفیلی در پایان گفت: امت حزب الله ایران تا نابودی و ریشه کن شدن ظلم و ستم از پای نخواهند نشست و همواره یار و یاور مردمان مظلوم و بی دفاع در جهان خواهند بود.

کد خبر: 884207

وب گردی

وب گردی