لایحه تأمین مالی مبارزه با تروریسم راه نفوذ به کشور را باز می‌کند

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: لایحه تأمین مالی مبارزه با تروریسم راه نفوذ به کشور را باز می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 22 آذر) پارلمان با استناد به اصل سوم قانون اساسی در اخطاری گفت: نمایندگان مجلس توجه داشته باشند که حتما به مفاد لایحه تامین مالی مبارزه با تروریسم که در میز آنها قرار گرفته، دقت کنند، این چیزی جز اجرای FATF در ایران نیست و اصلا بنده طرح آن در مجلس را به صلاح نمی‌دانم.

وی با اشاره به جزئیات و ایرادات لایحه تامین مالی مبارزه با ترویسم اظهار داشت: این لایحه راه‌های نفوذ و سلطه را در جنبه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باز می‌کند، دوستان با دقت این لایجه را بخوانند.

وی در اخطار دیگری نسبت به کلیات لایحه بودجه 97 که از سوی دولت به مجلس ابلاغ شده اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس از اینکه کلیات لایحه بودجه سال 97 را رد کنند، هراسی نداشته باشند. ما در نهایت لایحه یک دوازدهم بودجه را تصویب می‌کنیم.

ابطحی اضافه کرد: با وضعیت فعلی بودجه 97 و حذف 30 میلیون یارانه‌بگیر، افزایش عوارض خروج از کشور و افزایش قیمت حاملهای انرژی فقط فشار را بر اقشار ضعیف جامعه را زیاد می‌کند.

وی فقیرزدایی را یکی از ارکان و نقاط ضعف لایحه بودجه 97 دانست و خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس تقاضا دارم که حتما مفاد و جزئیات لایحه بودجه 97 را به دقت بررسی کنند.

304

کد خبر: 884213

وب گردی

وب گردی