مسابقات کشتی دانشجویان دانشگاه های آزاد استان آذربایجان شرقی در واحد میانه برگزار شد

مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان شرقی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این مسابقات با حضور 7 تیم از واحد های دانشگاهی تبریز، مراغه، میانه، سراب، سردرود، ایلخچی و هادیشهر، یا شرکت 36 کشتی گیر آزاد و فرنگی کار درسالن ورزشی جهان پهلوان کاظم رجبی مجتمع آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد میانه برگزار شد.

در رقابت های کشتی آزاد، کشتی گیران در 6 وزن 125 کیلوگرم و 92، 86، 74، 70، 65 طی پنج دوره با انجام 23 کشتی با هم به رقابت پرداختند که در پایان در وزن 65 کیلوگرم محمد ملکی از واحد تبریز، علی سالک آقاجانی از واحد سردرود و مهران ایوبی از واحد هادیشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

در وزن 70 کیلوگرم، شاهین عنبری از واحد سراب، مهدی شاه کرمی از واحد میانه و علی یوسفی از واحد تبریز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در وزن 74 کیلوگرم سجاد وحید زمان از واحد سردرود، در وزن 86، میرسجاد امیرفاطمی از واحد تبریز، امیررضا مسعودی از واحد میانه و میلاد اباذری گرگری از واحد هادیشهر بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

در وزن 92 کیلوگرم، یاشار مسرت از واحد ایلخچی، امین غفاری از واحد میانه و محمد شفاهتی از واحد سراب مقام های اول تا سوم از آن خود کردند و در وزن 125 کیلوگرم سینا فروهر از واحد ایلخچی و هادی نریمانی از واحد تبریز حائز رتبه اول و دوم شدند.

در رقابت های کشتی فرنگی، کشتی گیران در 10 وزن 130 کیلوگرم و 97، 87، 82، 77، 72، 67، 63، 60، 55 طی 5 دوره با انجام 19 کشتی برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:

وزن 55 کیلوگرم، مهدی خدایی از واحد تبریز مقام اول

وزن 60 کیلوگرم، امیررضا شیرچنگ از واحد میانه مقام اول و محمد علیپور از واحد تبریز مقام دوم

وزن 63 کیلوگرم، محسن زاهدپور از واحد تبریز مقام اول

وزن 67 کیلوگرم، علیرضا مقدمی از واحد میانه مقام اول، علی اکبر سواران از واحد سردرود مقام دوم و محمد فرجی از واحد تبریز مقام سوم

وزن 72 کیلوگرم، حسن شهبازی از واحد میانه مقام اول و محمدرضا محسن چیان از واحد تبریز مقام دوم

وزن 77 کیلوگرم، شایان عفیفی (عضو تیم ملی جوانان) از واحد میانه مقام اول، شهاب عنبری از واحد سراب مقام دوم و میلاد آقازاده از واحد تبریز مقام سوم

وزن 82 کیلوگرم، سینا جلیلی از واحد میانه مقام اول و جمشید شاهد از واحد تبریز مقام دوم

وزن 87 کیلوگرم، صادق علیزاده از واحد میانه مقام اول

وزن 97 کیلوگرم، مسعود مرضه ی از واحد میانه مقام اول

وزن 130 کیلوگرم، هاشم کریمی از واحد میانه مقام اول
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان شرقی از سوی اداره تربیت بدنی و حمایت های بی دریغ دکتر علی سلیمی شاملو رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در سالن ورزشی پهلوان کاظم رجبی مجتمع آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه انجام گرفت.
مراسم اختتامیه و اهداء جوایز قهرمانان، با حضور دکتر حبیب محمدپور مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز، حسین فرج اللهی کارشناس تربیت بدنی واحد تبریز، مهندس حبیب اله خدابنده معاون دانشجویی و فرهنگی دکتر بهمن ولی نژاد معاون دانشگاه و رئیس آموزشکده سما و مدیر گروه تربیت بدنی و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

204

کد خبر: 884222

وب گردی

وب گردی