خلیفه: برنامه‌ریزی مسابقات لیگ تکواندو خوب نبود/ کار سختی در پیش داریم

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دلیل کمبود وقت برنامه‌ریزی مسابقات لیگ خوب نبود و جمعه کار سختی داریم.

به گزارش ایسکانیوز، خلیفه درباره پنج دیدار معوقه تیم دانشگاه آزاد اسلامی که روز جمعه ۲۴ آذر برگزار می‌شود، توضیح داد: در لیگ‌برتر تکواندوی ایران همه‌ مسابقات سنگین بوده و سطح بالایی دارد. متأسفانه به دلیل کمبود وقت، برنامه‌ریزی مسابقات خوب نبود و ما روز جمعه کار بسیار سختی را داریم. باید در پنج دیدار سخت به مصاف حریفان برویم که امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

او همچنین با اشاره به آمادگی خوب بازیکنان تیم دانشگاه آزاد، افزود: البته با توجه به شرایط تکواندوکاران که آمادگی خوبی دارند، ‌سعی می‌کنیم بهترین نتایج را در پنج مسابقه‌ روز جمعه کسب کنیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد با اشاره به خستگی تکواندوکاران این تیم به دلیل حضور در رقابت‌های انتخابی گرنداسلم و مسابقات جام‌جهانی، توضیح داد: تقویم مسابقات بازیکنان ما در این فصل شلوغ بود و از نظر بدنی خسته هستند. البته چاره‌ای نیست و برای اینکه نیم فصل لیگ به پایان برسد باید این مسابقات را در روز جمعه برگزار کنیم. توانستیم در رقابت‌های تیمی جام‌جهانی به عنوان قهرمانی برسیم و خوشبختانه ملی‌پوشان تیم از نظر روحی در شرایط خوبی هستند.

وی افزود: خوشبختانه هیچ مصدومی را در ترکیب تیم نداریم و همه‌ تکواندوکاران خود را در اختیار داریم. با تمام قدرت در پنج بازی فردا حاضر می‌شویم چون همه‌ این دیدارها برای بازگشت ما به صدر جدول مهم هستند و توجه ویژه‌ای به آن‌ها می‌کنیم.

خلیفه در پاسخ به این سوال، دانشگاه آزاد به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های تیمی گرنداسلم هم حاضر می‌شود؟ اظهار کرد: سهمیه‌ای که فدراسیون جهانی برای تیم‌های اول و دوم رقابت‌های تیمی جام‌جهانی مد نظر دارد، به خود کشور ایران رسیده است و فعلا مشخص نیست که دانشگاه آزاد اعزام می‌شود یا خیر. اما قطعا اگر این بار هم چنین وظیفه مهمی به دانشگاه آزاد سپرده شود و شرایط مانند رقابت‌های جام‌جهانی باشد،‌ سعی میکنیم با یک ارنج بهتر و قوی‌تر در مسابقات حاضر شویم و پرچم ایران را بار دیگر بالا ببریم.

تیم دانشگاه آزاد تا به امروز و پس از گذشت پنچ هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر تکواندو، به دلیل حضور برخی از تکواندوکاران این تیم در رقابت‌های انتخابی گرنداسلم و حضور در مسابقات تیمی جام‌جهانی بازی را در لیگ انجام نداده است. به همین دلیل پنج بازی معوقه این تیم روز جمعه ۲۴ آذر به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌شود و تیم دانشگاه باید هر پنج بازی خود را در یک روز انجام دهد. پیش از این تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانست با هدایت سید نعمت خلیفه، در بازی‌های تیمی قهرمانی جهان به عنوان قهرمانی برسد.

منبع : ایسنا

602

کد خبر: 884283

وب گردی

وب گردی