بهتر است یک مهاجم خارجی به استقلال بیاید/  بازیکنان دیگر استرس ندارند/ شفر در خصوص شهباززاده تصمیم می‌گیرد

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: به نظر من بهتر است یک مهاجم خارجی به استقلال بیاید اما اگر نشد یک مهاجم داخلی گلزن جذب می کنیم که به درد تیم ما بخورد.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد نتایج خوب تیم فوتبال استقلال پس از حضور وینفرد شفر اظهار داشت: از زمانی که شفر آمده، عملکرد خیلی خوبی داشته ایم. آرامش تیم ببشتر شده و بازیکنان دیگر استرس ندارند و از زیر فشار ییرون آمده اند. بازی به بازی بهتر می شویم و در جدول بالا می آییم. تنها مشکل استقلال این است که بازیکن تمام کننده و گلزن نداریم.

وی افزود: در تعطیلات نیم فصل به دنبال یک مهاجم ششدانگ خواهیم بود. به نظر من بهتر است یک مهاجم خارجی به استقلال بیاید اما اگر نشد یک مهاجم داخلی گلزن جذب می کنیم که به درد تیم ما بخورد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تصریح کرد: شفر شناخت خوبی از تیم ها پیدا کرده چون با پسرش مدام در حال آنالیز تیم های حریف است.

نوری درباره وضعیت مبهم سجاد شهباززاده، مهاجم استقلال گفت: شفر در رابطه با او یا هر بازیکن دیگری تصمیم گیری می کند. البته سرمربی تیم ما نشان داده سریع تصمیم نمی گیرد و ابتدا همه جوانب را می سنجد. هر چند شهباززاده مهاجم بزرگی است و به هر تیمی برود، ستون تیمش محسوب می شود.

وی در پایان گفت: استقلال در سه جبهه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا می جنگد و روزهای سخت و پر فشاری را در پیش دارد، بنابراین برای حضور پر قدرت در آسیا باید بازیکنان خوبی یگیریم. البته الان هم نفرات خوبی داریم ولی برای تقویت تیم ناگزیر از جذب بازیکنان جدید هستیم.

604

کد خبر: 884299

وب گردی

وب گردی