حکیمی پور: شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان غیرشفاف است

رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران در مورد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: ساختار آن ایرادهایی دارد که باید اصلاح شود.

احمد حکیمی پور رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در مورد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: در این شورا باید تغییر ایجاد شود چون ساختار ایراد هایی دارد که باید اصلاح شود و همه به این مسئله اذعان دارند .

وی در مورد اشکالات اصلی این شورا اظهار داشت: مهم ترین اشکال این است که احزاب را تضعیف می کند و این کار برخلاف مشی اصلاح طلبی است.

حکیمی پور تصریح کرد: این شورا غیر شفاف و غیر پاسخگو است و باعث می شود خطر شکل گیری مناسبات پنهان و پشت پرده در جریان اصلاحات شکل بگیرد که این موضوع یک آفت است و در عرصه سیاست این امر اصلا خوب نیست.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران ادامه داد: به هر حال این شورا صرفا بحثش برای تهران بود اما به کل کشور تسری پیدا کرد.

وی با اشاره به این که بحث سیاست گذاری و اجرا با هم تفاوت دارد گفت: متاسفانه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به بحث اجرا هم وارد شد در صورتی که احزاب باید وارد آن می شدند و این شورا نباید این کار را انجام می داد که در نتیجه باعث اختلاف بین مجموعه اصلاح طلبان استان ها شده است .

وی در مورد شنیده شدن زمزمه هایی برای کاندیدا شدن جهانگیری از سوی اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار داشت: این حرفا خیلی زود است و در جریان اصلاحات در این مورد صحبتی نشده است و این گفته ها اظهار نظرات شخصی است در جلسات جریان اصلاح طلبی چنین چیزی تاکنون نداشته ایم .

303

کد خبر: 884331

وب گردی

وب گردی