چی بخریم؟ چی نخریم ؟/ راهنمای خرید چرخ خیاطی + قیمت

برای خرید چرخ خیاطی بسته به مدل آن باید از ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیون تومان هزینه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ چرخ خیاطی را که شما خریداری کرده با خود به خانه می‌برید وسیله خوب و در حقیقت یک گنجینه قیمتی است که سالیان دراز در منزل شما خواهد ماند و از آن استفاده خواهید کرد، از این رو باید در انتخاب آن دقت بکار ببرید. چرخ های خیاطی معمولی که شما در بازار ها می بینید تقریبا همه از یک نوع هستند و از سال های پیش تا کنون در ساختمان کلی آنها تغییری داده نشده بلکه دستگاه های اتوماتیک جدیدی به چرخ اضافه شد ه که با آنها زیگزاگ و انواع کارهای تزئینی مربوط به خیاطی را می توان انجام داد.


بر اساس این گزارش قبل از خرید چرخ خیاطی باید به نکاتی توجه کرد. ابتدا دقت کنید که چرخ ارتعاش زیادی نداشته باشد چرا که چرخ باید بدون صدا و ارتعاش کار کند.

همچنین یک چرخ حیاطی مدرن باید پارچه را هم به طرف جلو و هم عقب بدوزد. ضمن این که چرخ باید دارای دستگاه مخصوصی باشد که فشار نخ را طبق شماره هایی که روی دستگاه نقش شده بدون آنکه باعث پاره شدن نخ بشود کم و زیاد کند.

این گزارش می افزاید چرخ باید دارای پایه فشار دهنده قوی باشد که بوسیله آن بتوان انواع پارچه های ضخیم و درزهای کلفت را دوخت. همچنین وجود یک دستگاه ساده که با اتصال آن به چرخ بتوان کارهای رفوئی را انجام داد ضروری است.

همچنین جا ماکوی چرخ باید طوری قرار گرفته باشد که برای تمیز کردن مجبور نباشید چرخ را کج کنید و دارای جعبه فولادی باشد که با باز کردن بتوان به آسانی آنرا تمیز کرد.

البته چرخ شما از نوعی باشد که در کلیه نمایندگی های مجاز آن وسائل تعمیر و سرویس آن موجود باشد.

موقع خرید باید به این نکته نیز توجه کرد که بعضی چرخ‌ها علاوه بر دوخت مستقیم و منظم دوختهای زیگزاگی با عرض و طولهای متفاوت هم انجام می دهند و دوختهای زیگزاگی مورد استعمال بسیاری از جمله برای تزئین دارند. تکنیک جدید در رشته خیاطی با ساختن چرخهای جدید زیگزاگ و دو سوزنی وسائل خود کاری که در آنها بکار رفته حقیقتا اعجاز می کند. این وسائل خود کار حتی کار خیاط مبتدی را بصورت کار یک هنرمند جلوه گر می سازد این نوع چرخها بخصوص برای دوختن جا دکمه - تور دوزی - حاشیه دوزی - دوختن روبان و طرح های آپلیکه - پنبه دوزی - سنجاقهای گرد و کارهای تعمیری مختلف بسیار مناسبند.

البته موقع خرید باید به ضمانت و خدمات پس از فروش چرخ نیز توجه کرد.

بر اساس این گزارش در بازار چرخ خیاطی با قیمت های متنوع و امکانات متنوع تری وجود دارد و بسته به این که به طور حرفه ای می خواهید خیاطی کنید یا تنها برای مصارف خانگی باید هزینه های متفاوتی را پرداخت کنید.

پیشنهاد اول ما به شما برای خرید چرخ خیاطی برند کاچیران مدل rose210 است که این مدل چرخ را می توانید با قیمت ۵۲۹ هزار تومان تهیه کنید.

همچنین چرخ خیاطی کاچیران مدل ۳۹۲ با قیمت ۷۲۰ هزار تومان و چرخ خیاطی مکانیکی برادر مدل l14 با قیمت ۵۹۰ هزار تومان می توانند انتخاب های بعدی شما باشند.

این گزارش می افزاید چرخ خیاطی ژانومه با قیمت ۷۵۰ هزار تومان و چرخ خیاطی کاچیران مدل d5000با قیمت یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان می توانند در لیست انتخاب های شما قرار بگیرند.

اگر قصد خیاطی حرفه ای را دارید چرخ الکتریکی برادر مدل fs۱۵۵با قیمت یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان و چرخ خیاطی و لحاف دوزی کامپیوتری برادر با قیمت هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می توانند گزینه های مناسبی باشند.

گفتنی است در بازار چرخ گلدوزی کامپیوتری برادر را با قیمت ۱۹ میلیون تومان می توانید تهیه کنید.


402

کد خبر: 884388

وب گردی

وب گردی