کسب عنوان برتر «انجمن اولیا و مربیان» دبیرستان دور اول دخترانه سما لاهیجان در سطح استان

انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول دخترانه سما لاهیجان مقام برتر استانی را از آن خود نمود و توانست در بین مدارس غیر دولتی و غیرانتفاعی استانی بر سکوی افتخار بایستد و از سوی رئیس آموزش و پرورش لاهیجان موفق به دریافت لوح تقدیر گردد.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس محسن فلاح راد معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به مدیر و کارکنان ساعی دبیرستان دور اول دخترانه سما لاهیجان، موفقیت های پی در پی مدارس و آموزشکده های سما لاهیجان و سیاهکل در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی، ورزشی و ... در سطح استان و حتی کشوری را نشانه تلاش بی وقفه کارکنان، اساتید و دبیران این مرکز برشمرد که برای اعتلای سطح آموزشی و فرهنگی تلاش می کنند.

وی در ادامه از انجمن اولیا و مربیان این مدرسه نیز تقدیر و تشکر نمود و خاطرنشان کرد: «یکی از عوامل پیشرفت مجموعه های آموزشی مثل مدارس ارتباط صمیمی و تنگاتنگ اولیای منزل و مدرسه می باشد که می تواند در پیشرفت آموزشی و تربیتی دانش آموزان کمک شایانی نماید».

وی در پایان از مدیران مدارس سما لاهیجان خواست که برای پیشرفت پیشتر مدارس سما و رضایتمندی شهروندان از این مراکز آموزشی فرهنگی، ارتباط خود با اولیا را بیشتر نموده و با تشریک مساعی بیشتر با آنان کارها را سامان دهند.

کد خبر: 884409

وب گردی

وب گردی