سالن ورزشی چند منظوره مجتمع خوابگاهی پسرانه دانشگاه شهید چمران اهواز به بهره برداری رسید

سالن ورزشی چند منظوره برای مجتمع خوابگاهی علم الهدی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور مسعود شمس بخش، مشاور وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در مراسمی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، مسعود شمس بخش در حاشیه مراسم افتتاح این سالن ورزشی، گفت: وزارت علوم به توسعه فضاهای ورزشی اهتمام ویژه ای دارد و تلاش می کنیم پروژه های نیمه تمام ورزشی دانشگاه ها در دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

او افزود: امیدواریم برخی از اعتبارات مورد نیاز پروژه های ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز تامین اعتبار شود.

در ادامه غلامحسین خواجه، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: برای ساخت این سالن ورزشی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات این دانشگاه، وزارت علوم و مشارکت خیرین هزینه شده است.

غلامحسین خواجه افزود: با بهره برداری از این سالن ورزشی که در مجتمع خوابگاهی دانشجویان پسر علم الهدی ساخته شده، بخشی از اوقات فراغت دانشجویان پر خواهد شد.

او ادامه داد: با ساخت این سالن، سرانه فضای ورزشی دانشجویان این دانشگاه تا اندازه قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

خواجه با اشاره به اینکه بخش مهمی از فضاهای ورزشی این دانشگاه در طول هشت سال دفاع مقدس مورد استفاده واحدهای نظامی و رزمندگان اسلام قرار داشت ابراز امیدواری کرد، با بازسازی این فضاهای ورزشی، سرانه فضای ورزشی این دانشگاه به حد استاندارد برسد.

202

کد خبر: 884550

وب گردی

وب گردی