عامل جنایت خانوادگی هنگام انتقال به پلیس آگاهی ایست قلبی کرد و جان داد

یک هفته قبل پلیس اردبیل اعلام کرد مادر و دختر جوانی در اردبیل جان خود را از دست داده‌اند هرچند در ابتدا به‌نظر می‌رسید مرگ این دو به‌خاطر گازگرفتگی باشد، اما بعد از اینکه بازپرس در محل حاضر شد و تحقیقات خود را آغاز کرد، مشخص شد این یک گازگرفتگی اتفاقی نبوده ‌بلکه شخصی این مادر و دختر را به قتل رسانده و گاز را برای کشتن آنها باز گذاشته‌ است.

به گزارش ایسکانیوز این در حالی بود که مأموران هم‌زمان متوجه شدند پدر خانواده نیز خانه را ترک کرده ‌است. بنابراین او به‌عنوان مظنون اصلی پرونده تحت تعقیب قرار گرفت.

ردیابی‌های پلیس این فرضیه را برای کارآگاهان مطرح کرد که احتمالا این فرد در پی یک اختلاف خانوادگی دست به چنین کاری زده‌ است تا اینکه مأموران فهمیدند متهم بعد از فرار از خانه‌اش به سمت خانه برادرش در یکی از روستاهای اطراف اردبیل رفته‌ است. او بعد از ورود به خانه برادرش به همسر برادرش نیز شلیک کرده‌ و قصد داشت از آنجا هم متواری شود که مأموران دستگیرش کردند. با وجود اینکه زن جوان مورد اصابت گلوله قرار گرفت‌، جان خود را از دست نداده ‌بود.

وی به بیمارستان منتقل شد و هم‌زمان متهم بازداشت‌شده‌ نیز به اداره آگاهی اردبیل اعزام شد اما در میان راه به‌یکباره بدحال شد. بلافاصله سربازان او را به بیمارستان انتقال دادند اما پزشکان اعلام کردند او دچار ایست قلبی شده‌ است.

پزشکان عملیات احیا را برای متهم آغاز کردند. بااین‌حال موفق نشدند جان او را نجات دهند و متهم جانش را از دست داد تا به‌این‌ترتیب راز این قتل‌ها سربه‌مهر بماند.

بر اساس گزارشی که از بیمارستان به دادستانی اردبیل فرستاده‌ شده ‌است، زن مجروح نیز در حالت کما به‌سر می‌برد و وضعیت خوبی ندارد و پزشکان امید زیادی به ماندن او ندارند. بااین‌حال پرونده همچنان در حال بررسی است و دادسرای اردبیل تحقیقات خود را از اطرافیان مقتولان و متهم به قتل فوت‌شده همچنان ادامه می‌دهد.

سیدناصر عتباتی، دادستان اردبیل، با تکذیب ادعای برخی از رسانه‌ها مبنی بر پیداشدن جسد فرد مظنون در منطقه آبی‌بگلو خاطرنشان کرد: فرد متواری مظنون به قتل که از اردبیل تحت تعقیب بود در دهستان حویق دستگیر و هنگام انتقال به مرکز استان به دلیل ایست قلبی فوت شد.

شرق

701

کد خبر: 884673

وب گردی

وب گردی