کمیته امداد بوشهر ۱۰۰ مسکن مددجویان مناطق زلزله‌زده را بازسازی می‌کند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به مشارکت همگانی مردم خیر در رسیدگی به زلزله‌زدگان کرمانشاهی گفت: کمیته امداد استان بوشهر ۱۰۰ مسکن مددجویان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، احمد لطفی، بعدازظهر امروز در نشست با کارشناسان کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به مشارکت مردم این استان در کمک به هموطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه اظهار داشت: از روزهای ابتدایی وقوع زلزله در استان کرمانشاه تاکنون، خیران و مردم نوع دوست استان بوشهر 13 میلیارد و 238 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی اهدا کردند.

وی از ارسال مایحتاج زلزله‌زدگان کرمانشاهی از استان بوشهر خبرداد و افزود: 12 میلیارد و 238 میلیون ریال کالایی شامل 26 دستگاه کانکس، 28 تن خرما، و چادر، پتو، زیر انداز، دارو، بخاری، البسه گرم، مواد غذایی، آب‌معدنی و دیگر اقلام مورد نیاز از استان بوشهر ارسال شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه همه کمک‌های جمع آوری شده با 21 دستگاه تریلر به مناطق زلزله زده ارسال شد بیان کرد: در این راستا یک‌میلیارد ریال خیران بوشهری برای ساخت مسکن مردم مناطق زلزله‌زده غرب کشور پرداخت کردند.

لطفی با بیان اینکه نیازهای خانواده‌های مناطق زلزله زده با اولویت بندی به مردم نوع دوست و نیکوکار هم استانی اطلاع رسانی می‌شد، گفت: پس از تامین نیازهای اولیه زندگی زلزله زدگان، بازسازی سرپناه آنها با وجود فصل سرد زمستان از ضرور‌ی‌ترین نیاز این خانواده‌ها مطرح شد که در این زمینه کمیته امداد استان بوشهر مکلف شده است 100 واحد مسکن ویژه مددجویان این مناطق را بازسازی کند.

وی، با بیان اینکه ساخت مسکن برای مردم مناطق زلزله زده نیازمند مشارکت و همکاری خیران و مردم نیکوکار است، تاکید کرد: تاکنون یک میلیارد ریال از طریق مشارکت فعال مردم خیر و نیکوکار هم استانی به این طرح کمک شده که انتظار می‌رود با تعامل مردم نوع دوست و نیک اندیش هم استانی در یک فرصت حداکثر دو ماهه کمک‌های نقدی بیشتری برای اجرای این طرح پرداخت شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با شرکت در طرح "هر نیکوکار حداقل 50 هزار تومان" در این کار خیر و خداپسندانه مشارکت و کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 010575398209 نزد بانک ملی پرداخت کنند.

901

کد خبر: 884680

وب گردی

وب گردی