درخواست انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت برای برخورد قاطع با عوامل قبح‌شکنی در این دانشگاه

مسئول کمیسیون تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت گفت: این انجمن خواستار برخورد قاطع و هرچه سریع‌تر با عوامل قبح‌شکنی در دانشگاه علم و صنعت است.

به گزارش ایسکانیوز،محمد مهدی عمادی‌مقدم مسئول کمیسیون تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ، با اشاره به اقدام تعدادی از اعضای انجمن آرمان این دانشگاه برای پاک کردن پرچم رژیم جعلی اسرائیل از زمین محوطه دانشگاه گفت: مسئله فلسطین، مسئله اول اسلام است و نه تنها مسلمانان بلکه در بین باقی ادیان روحیه استکبارستیزی به انحاء مختلف قابل مشاهده است که طبق فرمایش امام خمینی (قدس سره) مسئله فلسطین هرگز از ذهن ما پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: قدس قلب تپنده ادیان ابراهیمی است و حتی تصور آنکه تبدیل پایتخت رژیم شیطانی صهیونیستی شود هم ناممکن است.

عمادی مقدم ادامه داد: در پی اقدام وقیحانه شیطان بزرگ مبنی بر اراده به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، شاهد بازخورد وسیع آن در مجامع بین‌المللی و محکوم کردن این جنایت بزرگ توسط آحاد ملت‌ها، به وسیله تظاهرات و تجمعات متعدد بودیم، که مانند همیشه جلودار این مبارزه همیشگی با شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی ملت شریف ایران بوده و هستند.

مسئول کمیسیون تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: همزمان با این حرکت گسترده علیه آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک‌کش در دانشگاه علم و صنعت نیز علاوه بر تجمع اعتراضی دانشجویان و دانشگاهیان این دانشگاه، به رسم چندین ساله مبارزات انقلابی و به صورت قانونی پرچم‌های این دو غده سرطانی در معابر این دانشگاه ترسیم شد.

وی گفت: اما متاسفانه و در عین ناباوری شاهد آن شدیم که همان روز 19 آذر عده‌ای از اعضای شورای مرکزی از جمله دبیر سابق و دبیر فعلی یک انجمن اصلاح طلب اقدام به پاک کردن این پرچم‌ها کردند، که متاسفانه این اقدام وقیحانه آبروی دانشجوی مسلمان ایرانی را خدشه‌دار کرد تا جایی که موجبات تقدیر وزارت خارجه رژیم اشغالگر را فراهم آورد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: حال سوال اینجاست که چرا مسئولین ذیربط دانشگاه با این اقدام بی‌شرمانه برخورد نکردند چرا که این کار در روز روشن و در مقابل دیدگان همه انجام شد، اما مسئولین دانشگاه هیچ‌گونه ممانعتی به عمل نیاوردند.

وی افزود: البته در فردای آن‌روز دانشجویان این دانشگاه برای حفظ آبروی دانشجوی مسلمان ایرانی و نشان دادن اینکه هنوز روحیه استکبارستیزی دانشجویان، تازگی و جدیت خود را حفظ کرده‌است با برگزاری یک تجمع اعتراضی دیگر در 20 آذر و محکوم کردن خوش خدمتی پاک کردن پرچم‌ها، دوباره پرچم این دو ظالم جنایتکار را در ورودی اصلی این دانشگاه ترسیم کردند.

عمادی‌مقدم ادامه داد: یک سوال بسیار مهم وجود دارد که چرا کسانی که از رژیم صهیونیستی نشان شجاعت و صداقت دریافت می‌کنند به راحتی می‌توانند در دانشگاه انقلاب اسلامی فعالیت داشته باشند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: انجمن اسلامی دانشگاه علم وصنعت خواستار برخورد قاطع و هرچه سریعتر با عوامل این قبح شکنی است و همچنین طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب انتصاب و بکارگیری مسئولین انقلابی و دلسوز به مبانی نظام‌اسلامی در دانشگاه‌ها را به عنوان یک مطالبه بسیار مهم به مدیران مربوطه بصورت جدی گوشزد می‌کند.

204

کد خبر: 884881

وب گردی

وب گردی