پیوس: پرسپولیس ۳ هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم می‌تواند ۳ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست‌ پیدا کند.

به گزارش ایسکانیوز ، فرشاد پیوس بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل بادران و راهیابی این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: هر دو تیم پر تلاش بودند اما بازیکنان پرسپولیس، هم بهتر بودند و هم در حفظ توپ و هم در خلق موقعیت بهتر عمل کردند. به نظر می‌رسید در نیمه اول بادران را دست کم گرفته بودند اما رفته رفته بهتر شدند.

وی درباره عملکرد بادران اظهار داشت: آنها هم دوندگی خوبی داشتند، به نظر من بادران خوب کار کرد و حرکات خوبی در بازی انجام می‌داد. این تیم از هر لحاظ می‌تواند در آینده تیم بهتری باشد. همانطور که گفتم پرسپولیس این تیم را در نیمه اول دست کم گرفته بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد این تیم و اینکه آیا می‌تواند در فصل جاری دو جام را از آن خود کند، تصریح کرد: به کسب دو جام که می‌توان امیدوار بود، اما به نظرم پرسپولیس در لیگ 3 هفته زودتر از پایان لیگ قهرمان می‌شود.

پیوس درباره حضور هواداران پر تعداد تیم بادران در ورزشگاه آزادی، گفت: به هر حال کارخانه بزرگی است و زمانی که ما در سپیدرود هم بودیم این تیم طرفداران زیادی داشت. بادران تیم بدی نبود اما شک نکنید که پرسپولیس از این تیم بهتر بود.

602

کد خبر: 884912

وب گردی

وب گردی