جودوکاران ایران حریفان خود را شناختند

با انجام آیین قرعه کشی رقابتهای مسترز روسیه، ملایی و بریمانلو حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، رقابت های جودو مسترز روسیه در شرایطی طی روزهای 25 و 26 آذر ماه با حضور 214 جودوکار از 41 کشور در شهر سنت پترزبورگ کشور روسیه برگزار می شود که سعید ملایی و محمدمحمدی بریمانلو دو نماینده جودو کشورمان با حضور در جمع 16 جودوکار برتر جهان جواز حضور در این رقابتها را کسب کردند.

امروز شنبه 25 آذر ماه و در نخستین روز این رقابتها محمد محمدی بریمانلو در وزن منهای 73 کیلوگرم، در دور نخست به مصاف «آرتور مارگلدیون» دارنده عنوان یازدهم رنکینگ لیست جهان می رود، این جودوکار کانادایی در آخرین گرند اسلم سال در توکیو نایب قهرمان شد. وی در صورت برتری در مبارزه نخست باید با برنده پیکار ژاپن و روسیه مبارزه کند.

یکشنبه ۲۶ آذرماه در روز دوم این مسابقات سعید ملایی نفر دوم رنکنیگ لیست جهانی، در مبارزه نخست «دومنیک ریسل» از آلمان را پیش رو دارد و در صورت برتری در دور دوم به مصاف برنده مبارزه گرجستان و برزیل می رود.

گفتنی است این رقابتها هر سال با حضور 16 نفر برتر رنکینگ لیست فدراسیون جهانی هر وزن برگزار می شود و شرکت کنندگان به صورت رسمی به این رقابتها دعوت می شوند و برای نخستین بار در تاریخ جودو، ایران دو نماینده در این رویداد مهم دارد.

602

کد خبر: 884962

وب گردی

وب گردی