صالحی‌زاده: سطح مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان بالا بود

فرنگی‌کار وزن ٩٧ کیلوگرم تیم کشتی بیمه رازی گفت: مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان از سطح بالایی برخوردار بود و تقریبا اکثر قهرمان‌های جهان حضور داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی صالحی‌زاده فرنگی کار وزن ٩٧ کیلوگرم بیمه رازی در خصوص مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و تقریبا اکثر قهرمان‌های جهان حضور داشتند. خدا را شکر می‌کنم که تیم بیمه رازی قهرمان شد و از هرکسی که برای این تیم زحمت کشیده تشکر می‌کنم چون بیمه رازی از قهرمانان ملی حمایت می‌کند.

وی در مورد پیروزی‌اش مقابل موسی اولیوف قهرمان جهان از روسیه گفت: خوشحالم که این موفقیت را به دست آوردم و انشاالله خودم را آماده می‌کنم برای بازی‌های آسیایی و جهانی.

صالحی‌زاده خاطرنشان کرد: اولیوف کشتی‌گیر خوبی است ولی من هم رفته رفته بهتر می‌شوم و باتجربه بیشتر می‌توانم مدال‌های خوشرنگی بدست بیاورم.

کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم تیم بیمه رازی درباره قوانین جدید داوری در کشتی فرنگی، عنوان کرد: قوانین جدید تقریبا خوب است اما شرایط وزن کشی سخت است چون صبح روز مسابقه باید وزن کشی کنیم که همین مسئله کار را سخت‌تر می‌کند.

602

کد خبر: 884997

وب گردی

وب گردی